Przejdź do treści

Kolekcję Victorii Beckham kupisz za… 30 złotych

O Victorii Beckham można mówić różne rzeczy. Że się nie uśmiecha, że nie znosi paparazzi i nigdy nie będzie chodziła w japonkach dłużej niż pięć minut. Ale jednego odmówić jej nie można. Smykałki do biznesu.

Po raz pierwszy, była członkini Spice Girls postanowiła wejść we współpracę z prawdziwym kombajnem na rynku amerykańskim. Target dobrze wiedział co robi zatrudniając Victorię do stworzenia kolekcji dla dzieci i kobiet plus size. Od 9-tego kwietnia, na internetowych stronach giganta z USA, będzie można kupić całą kolekcję. Ceny? Zupełnie jak nie z atelier Victorii. Zaczynają się od 30 złotych, a kończą na około 300 złotych za sukienki i płaszcze.

Smaczku dodaje jeszcze reklama kolekcji w której użyto piosenkę Spice Girls „Spice Up Your Life”.

„Chce pokazać, że kobiety w każdym rozmiarze mogą czuć się dobrze. Nie zależy mi na typowej kolekcji z sieciówki. Chce wzmocnić pozycję kobiet i ukazać ich najlepszą wersję samej siebie. To nie powinno dotykać tylko osób, które stać na drogie ubrania. Moja kolekcja dla małych księżniczek i dorosłych kobiet to moda dla każdej z nich. Prosta i elegancka.” – komentuje sama Victoria.

My Victorię kochamy za wszystko. Po prostu. O jej kolekcjach i jej wyczuciu stylu nawet nie będziemy wspominać bo to oczywiste. Zobaczcie najlepsze projekty z kolekcji. Koleżanki z redakcji już wpisują ją na listę „must have”.


fot. Target (materiały prasowe)
fot. Target (materiały prasowe)
fot. Target (materiały prasowe)
fot. Target (materiały prasowe)
fot. Target (materiały prasowe)
fot. Target (materiały prasowe)
fot. Target (materiały prasowe)