Kurczakowy smartfon

Co łączy Ren Zhengfei i Harlanda Sandersa? Obaj panowie w 1987 roku stworzyli firmy, które do dzisiaj są na rynku i mają się bardzo dobrze.

Możliwe, że po nazwiskach nie udało wam się zgadnąć za co są odpowiedzialni ci panowie, dlatego już spieszę z wyjaśnieniami. Zhengfei to twórca, założyciel i ojciec marki Huawei, natomiast drugi dżentelmen to pocieszny staruszek, którego twarz widnieje na kubełkach z kurczakami w KFC.

KFC HUAWEI

Tak się złożyło, że oba koncerny kończą w tym roku 30 lat. Z tej okazji postanowili, że rocznice urodzin będą świętować razem i wypuszczą na rynek produkt, który będzie połączeniem obu działalności. Trudno byłby wyprodukować kurczaki od Huawei`a, dlatego postanowili stworzyć smartfon z logiem KFC.

Telefon to nic innego jak zmodyfikowany Huawei Enjoy 7, czyli średniak w metalowej obudowie. Dla osób, które lubią myszkować w technologi dodam, że ekran będzie miał 5 cali w technologi IPS. Na pokładzie 4 rdzeniowy Snapdragon 425 i 3 GB pamięci RAM. Na pliki i zdjęcia użytkownik otrzyma 32 GB a na dokładkę aparat 13 Mpix i czytnik linii papilarnych. Nie ma tutaj nic zaskakującego i większość średniopółkowych smartfonów, które obecnie znajdziecie na rynku ma zbliżone parametry.

Sieć restauracji już dawno chciała polepszyć swój wizerunek wśród milenialsów, dlatego pojawiła się aplikacja K-Music. Korzystać można z niej po zeskanowaniu kodu QR, który jest dostępny w restauracji i umożliwia słuchanie muzyki z serwisu streamingowego podczas konsumowania kurczaków. Wspominam o tym, ponieważ ma to być jedna z apek dostępnych w modelu Huawei KFC.

KFC HUAWEI

No, ale przecież tutaj nie o wnętrze a o wygląd chodzi. Rzadko spotyka się na rynku smartfony z czerwoną obudową a do tego w całości wykonane z aluminium. To połączenie na pewno zasługuję na medal. Na tylnym panelu znajdziemy oczywiście twarz Harlanda Sandersa, rok 1987 oraz logo Huawei`a.

KFC HUAWEI

Taki klasyk to na pewno biały kruk dla kolekcjonerów. Niestety muszę was zmartwić sprzedaż ruszyła w połowie lipca a do produkcji trafiło tylko 5000 egzemplarzy. Oczywiście dystrybucja odbywa się wyłącznie na rynku chińskim a cena to 1099 juanów, czyli około 600 zł.

Z ciekawostek dwa lata temu w 2015 roku pojawił się smartfon od PEPSI, który również rozszedł się jak ciepłe bułeczki. Zarówno KFC jak PEPSI należą do jednego koncernu – PepsiCo. Teraz wystarczy wejść na stronę i można obstawiać jaki będzie kolejny telefon w wersji limitowanej.

A tak swoją drogą to ktoś z was wie od czego wziął się skrót KFC?

źródło (klgadgetguy.com)