Przejdź do treści

25 milionów powodów Chanel na Grand Palais

To nie będzie pierwszy remont hali wystawowej. W 1993 roku odrestaurowano zabytkowe elementy budynku. Teraz przyszedł czas na generalny remont i zmianę przeznaczenia budynku. Będzie więcej przestrzeni dla ludzi. Główna aleja będzie ciągnęła się przez cały budynek, a na dachu zjemy kolacje z panoramicznego tarasu.

Chanel jako główny sponsor przekaże 25 milionów euro na remont i stworzenie ekspozycji poświęconej sztuce. Skąd taka suma? Z inicjatywy Karla Lagerfelda – dyrektora domu mody Chanel. To właśnie w Grand Palais odbywa się większość pokazów marki. Zarówno tych pret-a-porter jak i haute couture. Dla takiego domu mody jak Chanel wydanie 25 milionów euro na renowację to tak na prawdę inwestycja. Po pierwsze to miejsce z duszą, a po drugie to potężny element wizerunku marki. Kwota może wydawać się duża lecz dla nich to „symboliczna” opłata, która stanowi koszt może dwóch pokazów. Bo przecież nie zapominajmy z czego są one znane. Z pięknej, a czasami kosmicznej scenerii.