We are one but so different to hasło przewodnie najnowszej kampanii marki Simple CP na sezon SS18. Do znanej już z sesji wizerunkowych marki Kasi Struss dołączyła kolejna top modelka, JAC – Monika Jagaciak. Prywatnie przyjaciółki, na planie sesji Kasia Struss i JAC zabierają nas w podróż współczesnej kobiety.

Modelki przed obiektywem Aldony Karczmarczyk stworzyły harmonijny, wręcz siostrzany duet. Na fotografiach widoczne są trzy plany zdjęciowe, wśród nich samochód, poczekalnia oraz statyczne zdjęcia na białym tle z wykorzystaniem wiatru. Wszystkie trzy elementy kampanii tworzą całość, w której najważniejszym mianownikiem jest wolność, siła i przyjaźń.

Inspiracją do stworzenia nowej kolekcji marki Simple CP była podróż oraz przekrój różnych kultur.

„Współcześnie coraz więcej podróżujemy, poznajemy kultury innych krajów, dzięki czemu za każdym razem odkrywamy się na nowo. W nowej kolekcji chciałam zatrzeć różnice kulturowe, pokazać, jak zmienia się kobieta Simple.” – powiedziała Główna Projektantka Simple CP, Jagoda Piekarska.

W kolekcji po raz pierwszy pojawiły się denimowe modele w nowych odsłonach. Dział projektowy na nowo zinterpretował również frędzle, które będą się pojawiały w sezonie w różnych odsłonach. Uwagę zwraca też lakierowana krata oraz połyskujące tkaniny zestawione z klasycznymi modelami ubrań.

Uzupełnieniem sesji wizerunkowej jest czarno-biały film prezentujący obie bohaterki w dynamicznych, wyrazistych ujęciach. Pojedynczo modelki dają wyraz swojej ekspresji i na swój sposób interpretują noszone ubrania. Razem pokazują bliskość i zrozumienie, udowadniając łączącą je przyjaźń.

Categories: Moda