12 tysięcy obserwujących straconych Wszystko przez szokującą kampanię

W modzie podobno nie ma już nic szokującego, a wszystkie trendy zostały już wymyślone.

Suitsupply to holenderska marka, kojarzona głównie ze świetnie skrojonych garniturów, które są uszyte ze świetnej jakości materiałów. Można by się pokusić, że najnowsza odsłona kampanii zatytułowanej „Find your perfect fit” daleko odbiega od dotychczasowego wizerunku zachowawczej, klasycznej marki, której klienci są dystyngowani dandysi.

Bohaterami zdjęć są homoseksualiści, który nie szczędzą sobie gestów okazujących łączące ich uczucie. Koncept tak bardzo nie spodobał się konserwatywnym fanom marki powodując falę krytyki, a tylko na samym Instagramie oficjalny profil marki stracił w przeciągu kilku godzin ponad 12 tysięcy osób obserwujących.

fot. materiały prasowe SuitSupply

Najbardziej negatywnie odebrane zostało zdjęcie ukazujące mężczyznę siedzącego na kolanach partnera i całującego go. Zebrało prawie tysiąc komentarzy. Głównie negatywnych.

Fokke de Jong, prezes firmy, przyznał w jednym z wywiadów, że reakcja klientów wcale go nie zaskoczyła. Przytoczył argument, że znalazło się też wielu nowych obserwatorów i fanów marki. Według niego celem najnowszej kampanii była celebracja każdego rodzaju związków.