Przejdź do treści

#PoCoCiTeCiuhy?! Żeby niebieski dobrze leżał na zielonym

Kolekcja House SS18 to mieszanka najświeższych trendów i must-have’ów w niezobowiązującym wydaniu. Kobiecy outfit w sezonie wiosenno-letnim łączy miejski, trochę streetowy look, najmodniejsze shapy zapożyczone z lat 90’ i kolorowy, raveowy klimat prosto z letnich festiwali muzycznych. W kolekcji znajdziemy m.in. dziewczęce sukienki – zapowiedź nadchodzącej linii Celebration – kobiecy garnitur i odjechane denimowe ubrania w klasycznych błękitach, pastelach i odcieniu offwhite- katany, kamizelki z przetarciami, spódnice z dziurami i wakacyjne szorty z owocowymi haftami. Wyrazista linia Sportleisure, czyli połączenie wzorów high fashion ze stylówkami z najlepszych klubów fitness, jest odpowiedzią na trendy z modowych stolic świata. Mocnym akcentem kobiecej kolekcji są printy. Alloverowe motywy floral pokryły koszulowe sukienki, a tropikalne wzory na parkach i kurtkach przeciwdeszczowych są modowym hitem tej wiosny. Styliści House radzą, by wzory były głównym punktem zestawów – dla odważnych w wersji total, łącząc różnorodne paterny ze sobą oraz dla bardziej zachowawczych, gdy jeden “wzorowy” element stylizacji wychodzi na pierwszy plan. Modne są grochy, paski, ogromne róże i delikatne roślinne akcenty.

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

Dla mężczyzn House przygotował swobodny sportowy look, ale w nowoczesnej, miejskiej odsłonie. Niezobowiązujące koszulki z zabawnymi nadrukami połączone z kolorowymi szortami to baza, na której modny chłopak zbuduje stylizację zarówno do miasta, na imprezę, jak i na wakacyjny festiwal. Ważnym elementem w męskiej szafie jest jeans, ale w odświeżonej, lekkiej wersji – koszule z przewiewnego denimu i wygodne szorty to podstawy wiosennych outfitów. Na uwagę zasługuje też linia Worldhood – trend inspirowany wolnością, podróżami, energią płynącą z najbardziej egzotycznych zakątków świata. Bluzy i t-shirty z orientalnymi grafikami to idealna propozycja dla wakacyjnych podróżników.

Kolekcji SS18 towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem #pocociteciuchy? W jej skład weszły zdjęcia i film oparte na idei ubrań jako najbliższych towarzyszy ludzkiej codzienności, elementów, które są obecne w życiu każdego człowieka. 45 sekundowy spot bazuje na zabawnym koncepcie, w którym narrator przechodzi do świata przedstawionego i prowadzi żartobliwy dialog z bohaterami filmu, przewrotnie komentując ich zmagania z codziennością, aby znaleźć odpowiedź na pytanie #pocociteciuchy. Za koncepcję kampanii oraz realizację spotu kampanijnego spotu House odpowiada duet Krzysztof Kosz i Kuba Bujas, na stałe związani z agencją LAF oraz operator Kamil Płocki.

Obok filmu, kampanię komunikuje 15 zdjęć autorstwa Bartka Wieczorka, fotografa roku Elle 2017. Każde zdjęcie jest inna wariacją – odpowiedzią na kampanijne pytanie i zawiera inne hasło zaczynające się od słowa *ŻEBY. Odpowiedzi, spójne zarówno z filmem, jak z wieloznacznym wyobrażeniem na zdjęciu, są świetną zabawą formą, żartobliwym potraktowaniem koncepcji, grą znaczeń i nowatorskim podejściem do mody, którą możemy się bawić i traktować niedosłownie.

Kampania SS18, podobnie jak poprzednie realizacje marki House, jest wielowymiarowa i uniwersalna. Jej dużym atutem jest połączenie digitalu i świata offline’owego poprzez współpracę z influencerami i konkurs dostępny na stronie housebrand.com. By wziąć udział w konkursie należy wgrać na stronę zdjęcie, które będzie kreatywną odpowiedzią na kampanijne hasło #pocociteciuchy? oraz dokończeniem zdania: żeby… (żeby zawsze bawić się modą).