fot. materiały prasowe / Maciej Nowak

MARLU #ULTRAGLAMOUR Wiosna/Lato 2018

Niedawno w Warszawie odbyła się premiera najnowszej kolekcji marki MARLU na sezon wiosna – lato 2018. Obecni na prezentacji goście mieli okazję zobaczyć najnowsze modele inspirowane stylem lat 80 – tych i 90 – tych, nasycone mocną, energetyzującą paletą barw, w której główną rolę odgrywa dynamiczny, głęboki odcień fioletu o nazwie „ultra violet”, intensywny kobalt, energetyczna cytryna, przepełnionych charakterystycznymi dla kolekcji –  florystycznymi akcentami. 

#ULTRA GLAMOUR, CZYLI EKSPRESJA KOLORÓW

W wiosenno – letnim sezonie marka MARLU zabawi się zarówno kolorem, formą, jak i fakturą  w stylu lat 80 – tych i 90 – tych, wyciągając z nich tylko to co najlepsze – przerysowaną górę, podkreśloną talię i pięknie wyeksponowany dół!

W kolekcji zobaczymy jedwabne bluzki w intensywnej kolorystyce, drapowane sukienki w szampańskim odcieniu subtelnie otulające ciało oraz plisowane, asymetryczne spódnice w kolorze #ultra violet.

Królować będą również transparentne przezroczystości, prześwity i to nie tylko w sukniach, ale także w okryciu wierzchnim – trencze przypominające peleryny przeciwdeszczowe ozdobione roślinnym nadrukiem, nawiązujące do tych noszonych na wybiegach Chanel, Max Mary czy Alexandra McQueena.

Wiosna – lato 2018 w MARLU należeć będzie do znanych i lubianych mikro – trendów m.in. wzorów przypominający kwiatową łąkę, które pojawiły się m.in. u Badgley, Marchesa i Dolce&Gabbana. Trend wprowadza także marka MARLU, gdzie florystyczne akcenty skutecznie przełamują monochromatyczne total – looki – ozdobią zarówno sukienki, jak i marynarki w stylu „long”, stanowiąc unikatowe dopełnienie całej kolekcji.

Najnowsza odsłona MARLU na sezon wiosna – lato 2018 to połączenie charakterystycznych dla marki: minimalizmu i klasycznej elegancji, przepełnionej duchem lat 80-tych – wszystko nasycone mocną, energetyzującą paletą barw, w której główną rolę odgrywa dynamiczny, głęboki odcień fioletu o nazwie „ultra violet”, intensywny kobalt, energetyczna cytryna oraz śmietanowa biel…

Inspirację stanowiła nowoczesna kobieta – pewna siebie, charakterna, która kocha manifestować swoją osobowość także za pośrednictwem wyrazistego koloru. Dlatego w najnowszej kolekcji to właśnie kolorystyka stanowi jeden z kluczowych elementów i dodaje pazura klasycznym, ponadczasowym fasonom. Tym razem kluczem dla opracowania palety, było dostrzeżenie „pragnienia kolorystycznej ekspresji”, a na liście znalazły się zarówno odważne i mocne odcienie, jak i te spokojniejsze, które wprawiają w dobre samopoczucie jak szarość, klasyczna czerń i biel.

Ważną rolę w najnowszej kolekcji ogrywają również detale. Projektantka – Agata Ula Rzepniewska, która słynie z dbałości o szczegóły sięgnęła po najwyższej jakości materiały premium jak jedwab, tiul oraz cieniutką bawełnę, które stanowiły podstawę dla projektów. Całość wzbogacają delikatne dodatki w postaci strusich piór, które grały istotną rolę także w pierwszej kolekcji marki oraz wyżej wspomniany kwiatowy print – idealnie wpisujący się w najnowsze trendy. Drobne ozdoby w intrygujący, niebanalny sposób stanowią spoiwo całej kolekcji.

W sezonie wiosna – lato 2018 marka MARLU zdecydowała się także zaprezentować swój kolejny krok w rozwoju, pod postacią nowej aranżacji butiku. Po dwóch latach soczysta czerwień, dominująca w dotychczasowej identyfikacji wizualnej ustępuje miejsca eleganckiej czerni, która w połączeniu ze złotem kreuje nowe, wysublimowane oblicze marki. Odświeżona oprawa kolorystyczna będzie idealnym tłem dla zdecydowanej palety barw charakteryzującej czołowe projekty marki – wyrazistej fuksji, intensywnej żółci czy śmietankowej bieli, która w połączeniu z nową gamą kolorów nada głębi i finezji całej kolekcji. Czerń utożsamiana ze szlachetnością, wytwornością stworzy spójną całość z wizją marki, której motywem przewodnim jest minimalizm i klasyczna elegancja w ekskluzywnym wydaniu.

Najnowsza kolekcja marki MARLU na sezon wiosna – lato 2018 łączy ze sobą #hot trends ze świata „high fashion” – florystyczne wzory, energetyzującą kolorystykę, plastikowe wstawki okraszone dużą dozą kobiecej elegancji, a wszystko utrzymane w duchu #ULTRA GLAMOUR.

Kampanii wizerunkowej towarzyszy gustowna sesja zdjęciowa zrealizowana przez fotografa – Macieja Nowaka. Za stylizacje odpowiadał Bartek Indyka, makijaż wykonała wizażystka – Ola Łęcka, zaś fryzury – Rafał Żurek.