Puma x Outlaw Moscow Jesień/Zima 2018/19

PUMA w sezonie Jesień-Zima 2018 różnicuje kolekcję Select tworząc kolaborację z wschodzącą, modową marką, Outlaw Moscow (a.k.a AYTΛO). Zrodzony na ulicach rosyjskiej stolicy brand, założony w 2014 roku przez duet projektantów Maxima Bashkaev oraz Dilyara Minrakhmanova, Outlaw Moscow | AYTΛO  to nowoczesny styl, który nie raz mogliśmy zobaczyć na paryskich i mediolańskich tygodniach mody. Zwycięzca nagrody SHOWStudio Film Award za film Outlaw oraz brand odpowiedzialny za produkcję Outlaw 2 z udziałem legendarnego fotografa Nicka Knight. Marka, która swoimi działaniami w obszarze polityki zyskała reputację niezależnej, szerzącej ideę różnorodności oraz wolności. 

Debiutancka kolekcja PUMY x Outlaw Moscow kryje w sobie wyjątkowe i eklektyczne inspiracje. Jest  połączeniem streetwearu z modą prosto z wybiegów, niechlujstwa z luksusem.  Składa się z charakterystycznych, rosyjskich elementów: minimalistycznego brandingu, w którym PUMA jest tłumaczona na cyrylicę – ПYMA, wraz ze znanym moskiewskim logo AYTΛO- fonetycznym tłumaczeniem słowa „Outlaw”. Surowy design zmiksowany z eleganckimi, kwiatowymi wzorami, rodem z ilustrowanych, rosyjskich książek oraz mocne kolory inspirowane dziedzictwem awangardowej sztuki, tworzą kolekcję złożoną i porwokacyjną, obok której nie sposób przejść obojętnie.

Pierwszy drop zawiera obuwie, odzież oraz akcesoria ozdobione tradycyjnym, rosyjskim, kwiatowym printem i haftami. Jasne odcienie oraz nieoczekiwane połączenia materiałów, tworzą spójny obraz kolekcji inspirowanej narodowymi motywami. Po pierwszych produktach, które trafią do sprzedaży możemy oczekiwać celebracji bogactwa rosyjskiej kultury, w samym sercu Moskwy, gdzie tego lata obdywać się będą Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.

Kluczowe modele butów to między innymi: Trailfox Graphic O. Moscow – lifestyle’owy odpowiednik trekkingowych butów biegowych. Ta wysublimowana wersja charatkeryzuje się czarną skórą najwyższej jakości, haftowaną w tradycyjny, rosyjski, kwiatowy wzór znajdujący się z boku buta. W kontraście do eleganckiego printu, model ten wykończony został ciężkimi detalami oraz mocną, gumową podeszwą zainspirowaną pociągiem. Wersja biała zawiera gumowe panele po zewnętrznej stronie, oraz pikowaną skórę od wewnętrznej strony buta. Avid Zip Graphic O. Moscow kontynuuje tą samą linię kolorystyczną i wzorniczą. Model w czarnej kolorystyce ma nieco wyżej wyciętą i podniesioną sylwetkę, tkaną w ludowy, rosyjski wzór, żakardową cholewkę, a wykończono go dużym, gumowym zamkiem na przedzie.

Czołowym elementem kolekcji jest Kimono PUMA x O.MOSCOW, na którym kontynuowany jest kwiatowy wzór. Ma luźny, przedłużony krój, zaakcentowane logo PUMA oraz tekst „Made in Russia” napisany cyrylicą. Spójny z całą kolekcją jest również Bomber PUMA x O.MOSCOW z rosyjską, kwiatową grafiką oraz delikatnym napisem AYTO na klatce piersiowej.

W hołdzie piłce nożnej, w kolekcji pojawi się również dzianinowy, fanowski szal PUMA x O.MOSCOW, z napisem PUMA x AYTΛO po obu stronach. Uzupełnieniem kolekcji jest plecak, czapka oraz czapka beanie, wszystkie z charakterystycznym, haftowanym logo AYTΛO.

PUMA oraz Outlaw Moscow | AYTΛO wspólnie rozpowszechniają ideę szacunku dla różnorodności, dzięki kolekcji zaprojektowanej w Rosji, a sfotografowanej w Południowej Afryce. Prapremiera pierwszego dropu będzie miała miejsce już 6.07 na Outlaw.ru, a 14.07 na całym świecie w czołowych sneaker shopach oraz na PUMA.com. W Polsce kolekcja będzie dostępna w Vitkacu oraz Warsaw Sneaker Store.

Sledźcie profile @PUMASportstyle oraz @outlaw_moscow i bądźcie na bieżąco. #puma_act_outlaw