W malowniczej Łomnicy tuż obok Karpacza miał miejsce III Zlot Mitsubishi, którego organizatorem po raz kolejny była agencja New Event Story. To było trzecie spotkanie fanów marki Mitsubishi, którzy mogli zmierzyć się z jedną z trzech tras skomponowanych na potrzeby zlotu. 

Każda trasa odpowiadała konkretnym modelom samochodów. Turystyczna przebiegała po drogach asfaltowych, po których bezproblemowo poruszać się mogły modele typu ASX, Outlander i nowy Eclipse Cross. Dodatkową atrakcją na trasach było zwiedzanie niezwykłych punktów turystycznych położonych w Karkonoszach. Natomiast trasa turystyczno-terenowa idealnie nadawała dla osób pragnących sprawdzić swoje SUV-y spod znaku trzech diamentów również na drogach szutrowych. Z kolei trasa terenowa była nie lada wyzwaniem – przeznaczona została jedynie dla samochodów dostosowanych do jazdy off-roadowej.

Baza wypadowa zlotu znajdowała się w Osadzie Śnieżka, gdzie uczestnicy mogli odebrać pakiety startowe, odbyć odprawy zlotowe, nauczyć się czytania road booków, a następnego dnia wyjechać w swoją trasę. W trakcie podróży uczestnicy mogli spotkać ambasadorkę Mitsubishi Motors, Anię Cieślak, która gorąco kibicowała wszystkim zlotowiczom. Punktami turystycznymi na trasie były m.in. zabytkowa Sztolnia, Dom Kata czy Fabryka Szkła, gdzie dało się poczuć niezwykły, karkonoski klimat. Podczas wieczornej kolacji wyłoniono zwycięzców poszczególnych tras. Nagrody wręczył sam prezes Mitsubishi, Yasuyuki Oyama.

„Tegoroczny zlot miał oddawać ducha nowej strategii komunikacji marki Mitsubishi ‘Drive to explore’, który odwołuje się między innymi do ambicji odkrywania świata. Dlatego postanowiliśmy w trakcie eventu zaprezentować ducha odkrywcy, którego można było znaleźć zarówno na trasach jak i w ‘Osadzie Podróżnika’ – malowniczo położonej polanie piknikowej dla wszystkich zlotowiczów oraz w specjalnie przygotowanych punktach, gdzie uczestnicy zdobywali umiejętności survivalowe.” – podkreśla Nina Żukowska, Dyrektor Zarządzająca, New Event Story.

Categories: Styl życia