Skip to content

Łukasz Jemioł, LeBRAND i Mandel w Galerii Mokotów

Paprocki&brzozowski

Oprócz nowych marek, które z początkiem września zagościły w The Designer Gallery, na miłośników mody czeka prawdziwa niespodzianka. W strefie pop up store pozostaje na kolejny sezon marka paprocki&brzozowski. Wraz z nadejściem jesieni projektanci zaprezentowali tu jednak zupełnie nowy koncept. Linia premium po raz pierwszy zagości w przestrzeni galerii handlowej. Suknie wieczorowe, ślubne, a także najnowsze modele z wybiegu pojawiły się już w sprzedaży. W przestrzeni nowego pop upu nie zabraknie także linii typu basic –  PLANTS. Połączenie tych dwóch konceptów sprzedażowych będzie świeżym i ciekawym połączeniem dla wszystkich klientów Galerii Mokotów. Oprócz wyjątkowych zakupów na terenie The Designer Gallery będzie można spotkać samych projektantów, chętnie odwiedzających to miejsce.

Jesienne premiery

W strefie pop up stores swoje miejsce zajęła już najnowsza kolekcja Łukasza Jemioła, a wielbiciele  mody znajdą  tu m.in. sukienki i spódnice z najwyższej jakości tkanin, oversize’owe t-shirty czy popularne bomberki przygotowane przez projektanta. Dzięki takim propozycjom szafa każdej kobiety może być połączeniem elegancji, nonszalancji oraz wygody.

– Cieszy mnie kolejny punkt na mapie Warszawy, w którym będą dostępne moje kolekcje. Przestrzeń w Galerii Mokotów to miejsce wyjątkowe, ponieważ jest skierowane do osób, które cenią jakość. Zapraszam do mojego najnowszego pop up store na zakupy – mówi Łukasz Jemioł.

LeBRAND to kolejna marka, która zagościła w strefie The Designer Gallery. Stworzona w 2014 roku przez Paulinę Pyszkiewicz, marka powstała z myślą o kobietach ceniących prostotę, dobre wykończenie, poszukujących ubrań funkcjonalnych i praktycznych, które dzięki zmianie dodatków z codziennej stylizacji przemienią się w wieczorowy look. Jesienno-zimowa kolekcja LeBRAND to mi.n. ciepłe swetry, ciężkie, oversizowe marynarki i płaszcze maxi. Na te najważniejsze elementy garderoby marka stawia od początku swojego istnienia. W kolekcji znajdziemy tkaniny z wyraźną strukturą, skóry naturalne oraz ponadczasowe klasyki jak jeansy czy wełniane trencze maxi. Modele dostępne są w określonej gamie kolorystycznej: bieli, szarościach, beżach i czerni. Pojawia się również print – tłoczona skóra naturalna, imitująca węża. Jak zawsze w LeBRAND jest minimalistycznie, wygodnie i klasycznie, ale nie nudno.

Wśród nowości pojawił się również koncept Mandel. Marka wykreowana przez Monikę Zuzannę Kalicińską w 2015 to odpowiedź na bardzo prostą potrzebę każdej kobiety: posiadanie torebki, która byłaby jednocześnie klasyczna, perfekcyjna w wykonaniu i praktyczna. W ten sposób narodził się pierwszy projekt Mandel – Portphonetka, czyli niewielka geometryczna torebka, będąca połączeniem portfela i etui na telefon. Dziś Mandel to linia uniwersalnych, stylowych torebek w kilku rozmiarach, które są idealnym towarzyszem każdej podróży – od tych najdalszych, na koniec świata, po wyjście na krótki spacer. Najwyższej jakości materiały i funkcjonalność to nie jedyne wyróżniki marki – dzięki linii dodatków takich jak paski, chwosty i niewielkie kosmetyczki każdy ma możliwość spersonalizowania swojej torebki Mandel. Pop up store w The Designer Gallery to pierwszy stacjonarny salon marki.

Zgodnie z przyjętym kilka lat temu założeniem, pop up strores w strefie The Designer Gallery to miejsca, w których polskie marki i projektanci przez kilka miesięcy oferują swoje kolekcje, docierając w ten sposób do nowej, szerszej grupy odbiorców. W zamian odwiedzający Galerii Mokotów uzyskują dostęp do oryginalnych projektów, niedostępnych do tej pory w centrach handlowych.

Skomentuj pierwszy

Dodaj komentarz