Ochnik Jesień/Zima 2018/2019

Marka Ochnik już w przyszłym roku będzie celebrować okrągły jubileusz. Przez trzydzieści lat działalności otworzyła 96 salonów sprzedaży i nadal poszerza swój asortyment.

W Galerii Mokotów miało miejsce otwarcie nowego salonu marki, a gości z pierwszych stron gazet witała Natalia Kossut dyrektor ds. marketingu marki Ochnik wraz z zespołem. W tym sezonie w kolekcji OCHNIK stawia na różnorodność kolorystyczną od ciepłych beży i szarości, po butelkową zieleń, turkus, granat i czerń, choć pojawiają się również mocniejsze akcenty kolorystyczne, takie jak soczysta pomarańcza czy oliwka.

Projektanci inspirowani najnowszymi trendami postanowili sięgnąć po różnego rodzaju tkaniny. „Jestem fanką skórzanych ubrań zwłaszcza kurtek, które w zależności od dodatków możemy nosić na różne okazje. Wystarczy założyć biały t-shirt, skórzaną ramoneskę i dżinsy i już jesteśmy ubrane. Bardzo podoba mi się ołówkowa, skórzana spódnica, którą można nosić z eleganckimi dodatkami, bądź w stylu rockowym. Moje serce skradły oversizowe swetry, idealne na chłodne dni” – przyznała Anna Dereszowska. „Mam w szafie kilka kurtek Ochnika, które idealnie nadają się na jesienne słoty i mroźną zimę. Wypełnione puchem, wykończone naturalnym futrem nie dość, że są funkcjonalne to jeszcze efektowne, co w mojej pracy ma duże znaczenie. W najnowszej kolekcji moją uwagę zwrócił trencz w kolorze khaki w stylu militarnym wykończony futrem z czarnego lisa. Ochnik ma również świetne akcesoria w najmodniejszych akcentach kolorystycznych. Pomarańczowe rękawiczki do zielonego płaszcza? Czemu nie?!” – powiedziała Dorota Gardias.

W kolekcji męskiej również nie zabrakło skórzanych kurtek, w tym limitowanej kolekcji inspirowanej filmem „Top Gun”, ale asortyment marki OCHNIK wykracza daleko poza odzież skórzaną i galanterię. W tekstyliach znajdziemy zarówno koszule, spodnie, marynarki, jak i swetry w najmodniejszych, jesienno-zimowych trendach. „Ramoneski to nieodzowny element męskiej garderoby, ale biorąc pod uwagę nadchodzący sezon zimowy wybieram cieplejszą odzież wierzchnią i tu na uwagę zasługują puchowe kurtki. Bardzo ciekawa jest również linia nawiązująca do filmu „Top Gun”, kurtka pilotka z naszywanymi emblematami w zestawie z okularami, które nosił Tom Cruise, to strzał w dziesiątkę” – dodał Mateusz Hładki. W najnowszej kolekcji marki OCHNIK nie zabraknie również obuwia damskiego i męskiego, od botków, sztybletów po efektowane kozaki.

Na evencie pojawili się: Izabela Kuna, Katarzyna Żak, Małgorzata Pieczyńska, Anna Dereszowska, Maria Dejmek, Magda Steczkowska, Dorota Gardias, Beata Chmielowska-Olech, Lidia Popiel, Karolina Szostak, Mariola Bojarska-Ferenc, Odeta Moro, Dorota Williams, Marta Kuligowska, Tomasz Ciachorowski, Marcin Cejrowski, Mateusz Hładki, Jakub Kuncer, Jan Kuroń, Ewa Szabatin, Vasina Maćkowiak oraz Joanna Sokołowska-Pronobis, która po raz kolejny organizowała event dla marki Ochnik.

Nie zabrakło również znanych stylistów i przedstawicieli blogosfery. Zaproszeni goście zgodnie uznali, że Ochnik jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w oferujących galanterię i odzież skórzaną. Przestronne wnętrze salonu zaprojektowane w nowoczesnym stylu i wygodna ekspozycja asortymentu wpływają na komfort zakupów.