Yvette Jesień/Zima 2018/19

Najnowsza kampania marki Yvette to połączenie elegancji i nonszalancji. Tłem filmu promującego kolekcję kapsułową jest klimatyczny jesienny pejzaż, a zdjęcia przypominają uchwycone podczas spaceru momenty. Twarzą kampanii została zachwycająca naturalnością i kobiecością wokalistka jazzowa Sasha Strunin – Ambasadorka marki. Nowa kolekcja to przede wszystkim modne sukienki maxi, skóra i koronki.

W nowej kolekcji kapsułowej marki klasyczne kobiece kroje łączą się z najnowszymi trendami. Dlatego znajdziemy w niej nie tylko kolory jesieni takie jak soczysta czerwień, klasyczna czerń i zieleń, ale też modne w tym sezonie materiały i wzory. Klasyczne kroje zostały przełamane wzorzystymi motywami. W kolekcji nie zabrakłozwierzęcych wzorów, które królują na tegorocznych wybiegach. Print imitujący skórę węża można zobaczyć na dwóch sukienkach, mini i maxi, dostępnych dodatkowo w dwóch wersjach kolorystycznych: zielonej i szarej

Marka Yvette pragnie podkreślać indywidualny styl każdej kobiety. Dlatego zadbano o to, aby każda z nich znalazła w kolekcji coś dla siebie. Fanki zwiewnych kreacji zakochają się w szerokiej gamie koronkowych sukienek, natomiast bardziej odważ- ne kobiety z pewnością zainteresują projekty z naturalnej skóry. A wszystko to w oparciu o eleganckie konstrukcje nie tylko na wieczorową porę, ale także na spotkania o charakterze koktajlowym.

Niezwykły design ubrań idealnie współgrał z jesiennym krajobrazem na tle którego powstała kampania. Wideo promujące kampanię obrazuje kobietę marki Yvette – kobietę w wielu odsłonach. Zachwycającą, subtelną, a jednocześnie stanowczą, elegancką, jednak z odrobiną nonszalancji. W rolę modelki wcieliła się doskonała wokalistka jazzowa, ucieleśnienie kobiety z klasą, Sasha Strunin, która jest Ambasadorką marki Yvette.

Ubrania z nowej kolekcji kapsułowej Yvette dostępne są na stronie www.yvette.store.