Mateusz Suda x BoConcept

Kształt inspirowany jedną z dwóch połówek wirującej piłeczki tenisowej, ostre krawędzie bocznych paneli, minimalistyczna postawa – Imola to już istna ikona designu!

W przeciwieństwie do większości foteli, gdzie krzywizny wyrażone są w formie ułamkowych części okręgu, linie Imoli są płynne i prawdziwie organiczne. Od czasu swojej premiery, opiera się trendom, pozostając ponadczasowym, a za razem świetnie sprzedającym się produktem identyfikowanym z marką.

Nowa limitowana edycja fotela, zaprojektowanego przez Henrika Pedersena, została stworzona w czarni: pięknym aksamicie z matową podstawą. Wyprodukowanych zostało tylko 600 takich sztuk. Wszystkie z nich będą posiadać numerowaną plakietkę oraz broszurę i certyfikat autentyczności.

By uświetnić wyjątkowe wydarzenie, BoConcept Warszawa wraz z Mateuszem Sudą, przygotowało jeszcze jedną niespodziankę – projekt marki pokryty ręcznie wykonaną grafiką. Artysta w swoich pracach łączy sztukę wyniosła z rynkiem komercyjnym, co właśnie udało sie stworzyć w tym wypadku.

To połączenie tworzy DNA firmy. Sam fotel Imola to rzemiosło artystyczne w formie użytkowej. Teraz stał się dziełem sztuki oddziaływującym na odbiorców, nie mniej jak obraz na płótnie.

fot. BoConcept Warszawa
fot. BoConcept Warszawa