Magia zimowych iluminacji

Klimatyczne oświetlenie ulic, budynków, centrów handlowych to nieodłączna część oczekiwania na święta – iluminacje wprowadzają wyjątkowy nastrój i sprawiają, że łatwiej przetrwać długie zimowe wieczory. Stają się też oryginalną wizytówką miast, firm i ozdobą domów. Nowe technologie dają nam coraz większe możliwości, by tworzyć barwne, często wręcz zaskakujące projekty, które niejednokrotnie zaskakują pomysłowością.

Zima w blasku świateł

Właściwie zaprojektowana iluminacja to idealny sposób na podniesienie walorów estetycznych danego obiektu czy ulicy. Pozwala się wyróżnić i zwrócić uwagę – oczywiście, pod warunkiem, że jest odpowiednio dopasowana do charakteru danego miejsca i zaprojektowana przez specjalistów. W przeciwnym wypadku, zamiast ozdobą, może stać się kiczowatym, irytującym, dodatkiem.

Jak uniknąć takiego wrażenia? Najlepiej poprosić o pomoc projektantów oświetlenia, którzy pomogą dopasować właściwe produkty i uzyskać pożądany efekt wizualny, dzięki dostosowaniu iluminacji do architektury i otoczenia. Przy odrobinie kreatywności, możemy zyskać oświetlenie, które będzie przypominać dzieło sztuki – przykuje uwagę i sprawi, że skutecznie zaakcentujemy obecność naszej firmy na rynku.

O znaczeniu iluminacji w marketingu opowiedział Radosław Zacheja – prezes firmy Bright Lights. 

– Iluminacje świąteczne są istotnym elementem kreowania wizerunku marki – dlatego coraz częściej są świadomie wykorzystywane przez przedsiębiorców lub władze miast. To także jedno z ważniejszych narzędzi marketingowych – w szczególności, jeżeli chodzi o obiekty handlowe. Badania wskazują, że tego typu rozwiązania ocieplają wizerunek, kreują miłą, skłaniającą do zakupów atmosferę. Światło staje się elementem skłaniającym do wyjścia z domu, zwraca uwagę i wskazuje drogę

Dodaj komentarz