Butik to idealny biznes… dla kobiet?

butik-to-idealny-biznes-dla-kobiet

Przepis na szczęśliwe życie wydaje się dość banalny – wystarczy pogodzić swoją pasję i zainteresowania osobiste z tym, co robisz zawodowo. Czasami warto postawić wszystko na jedną kartę, zrezygnować z przyzwyczajeń i zacząć realizować marzenia. Kochasz robótki ręczne? A może interesujesz się modą? Spisz swoje zainteresowania i zastanów się nad tym, co najbardziej lubisz robić w życiu. Następnie pomyśl, jaka forma zatrudnienia jest dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem – jeśli oprócz konkretnych zainteresowań, masz też zdolności przywódcze i organizacyjne, rozważ otwarcie własnego biznesu! 

Własny biznes pod znaną marką

Decydując się na założenie swojej firmy, niekoniecznie musimy tworzyć własną markę od podstaw. Jest do dobry pomysł jedynie w przypadku, kiedy mamy dokładnie przemyślany pomysł na biznes i jest szansa, że nasze produkty wyróżnią się na rynku. Innymi słowy – interesując się branżą modową nie musisz od razu projektować i szyć ubrań! Wiele marek odzieżowych poszukuje partnerów biznesowych, którzy otworzą butik pod rozpoznawalną marką w oparciu o współpracę franczyzową.Może to być niezwykle korzystna forma współpracy dla obu stron. W takim modelu działa HubStyle – właściciel dwóch znanych i lubianych marek Sugarfree i CardioBunny.

Biznes w kobiecym stylu

Jeśli myślisz o otwarciu butiku odzieżowego pod znaną marką, warto wybrać taką, która będzie odpowiadała Twoim własnym upodobaniom! Zacznij od sprawdzenia, jaką ofertę biznesową mają marki, które wybierasz na co dzień. Cenisz sobie elegancję i wygodę? Lubisz wyglądać stylowo i modnie niezależnie od sytuacji? Jeśli znasz Sugarfree i Cardio Bunny i identyfikujesz się z ich stylem, sprawdź koniecznie warunki współpracy i pomyśl o własnym biznesie pod tymi markami. Sugarfree to kolekcja stylowych ubrań, która powstała z myślą o kobietach, które podążają za trendami i lubią świetnie wyglądać niezależnie od sytuacji. Cardio Bunny natomiast to modna, innowacyjna i funkcjonalna odzież sportowa przeznaczona dla kobiet, które preferują aktywny styl życia. Ubrania są wygodne, a jednocześnie doskonale podkreślają kobiecą sylwetkę. To dobry wybór nie tylko na siłownię!

Sugarfree i Cardio Bunny – franczyza na partnerskich warunkach

Partnerskie podejście do franczyzobiorcy to domena właściciela marek Sugarfree i Cardio Bunny. Biznes w modelu franczyzowym to bardzo przemyślana forma, która staje się coraz bardziej popularna wśród dużych i rozwijających się firm. Jest to również duża szansa i pomysł na własną działalność dla osób, które myślą o własnym biznesie. Za rozwój sieci franczyzowej w firmie odpowiedzialny jest Michał Brzemiński – dyrektor sprzedaży, który od lat zajmuje się tą formą biznesu.

W swojej karierze tworzył franczyzy – był franczyzodawcą, ale również franczyzobiorcą, co oznacza, że zna i rozumie wszystkie mechanizmy, wady i zalety tej formy współpracy biznesowej.

„Wychodzimy z założenia, że biznes franczyzobiorców to nasz biznes, dlatego pomagamy naszym partnerom w jego rozwoju na każdej płaszczyźnie, oczekując w zamian zaangażowania i pracy na rzecz rozwoju naszych marek. W ręce franczyzobiorców oddajemy know-how marki, pomagamy w doborze lokalizacji butiku, a dedykowany zespół specjalistów codziennie czuwa nad funkcjonowaniem lokalu i nad sprawnym działaniem zintegrowanego systemu informatycznego. Zapewniamy także pakiet szkoleń, słuchamy naszych franczyzobiorców i bardzo cenimy sobie ich zdanie. Sukces biznesu to nasz wspólny cel. – Michał Brzemiński – dyrektor sprzedaży

Trzeba pamiętać, że nie ma uniwersalnego modelu franczyzy, a każda z firm działających w ten sposób, sama określa warunki współpracy. Przed wejściem w dany biznes, należy dokładnie sprawdzić wymagania stawiane przez firmę.

Biznes bliżej gwiazd – jeszcze bliżej Ciebie!

Sugarfree i Cardio Bunny to marki, które posiadają rzeszę lojalnych klientek, które ufają markom, cenią ich styl i najwyższą jakość. Rozpoznawalność firmy jest coraz większa, o czym świadczy rosnąca popularność marek w kanałach społecznościowych. Markom zaufały także osoby znane ze świata show-biznesu. Gwiazdy z pierwszych stron gazet, podobnie jak tysiące klientek pokochały unikatowy styl i chętne prezentują się w ubraniach Sugarfree i Cardio Bunny zarówno w oficjalnych, jak i nieoficjalnych sytuacjach. Celebryci angażują się w akcje promocyjne, pomogą też wypromować Twój butik.

Jeśli jesteś odpowiedzialną osobą, interesujesz się branżą odzieżową, masz doświadczenie w handlu i odpowiedni kapitał inwestycyjny, to może być biznes dla Ciebie!