Małgorzata Bela dla Reserved

malgorzata-bela-dla-reserved

Reserved nie zwalnia tempa. Lubi zaskakiwać, przecierać szlaki i lubi być prekursorem. Wielkie otwarcie flagowego salonu przy Oxford Street w Londynie, zrealizowane na światowym poziomie sesje z Kate Moss czy z Cindy Crawford oraz wieloetapowa, roztańczona kampania z udziałem Joanny Kulig to wyjątkowe i szeroko komentowane projekty. Do takich należy też limitowana kolekcja Re.Design, adresowana do najbardziej wymagających entuzjastów mody. Jej najnowsza odsłona, inspirowana surowym pięknem krajów bałtyckich bazuje na elementach typowego dla tego rejonu Europy rękodzieła i motywów tradycyjnych. W najnowszym Re.Design nadano im wyraźny rys nowoczesności.

Wiosenna odsłona Reserved to modelowy przykład tego jak zręcznie wpisać   świat mody w kontekst przyrody i otaczającego środowiska. Bohaterami zdjęć są Małgosia Bela, dla której udział w kampanii Reserved jest pierwszą w karierze kolaboracją z polską marką, oraz zyskujący coraz większą popularność w światowym modelingu Jean Chang.     Na planie filmowym towarzyszy im jeszcze jedna gwiazda i jest nią symbol lokalnej przyrody na Łotwie i w Estonii – łoś. Nieprzypadkowo, inspirowane kulturą krajów nadbałtyckich, Re.Design czyni go swoim znakiem rozpoznawczym, w sezonie, w którym zwierzęta są obecne w światowych kampaniach największych marek fashion.

W wiosennej komunikacji Reserved, łoś pojawia się w klipie reklamowym, w którym głos podłożyła sama ikona polskiego dziennikarstwa – Krystyna Czubówna. Wideo stworzone przez Barta Pogodę inspirowane jest filmami przyrodniczymi. Zdjęcia do najnowszej kampanii powierzono współpracującemu z marką duetowi Wunsche & Samsel. Kolekcja Re.Design  od 02 kwietnia trafia do wybranych sklepów  stacjonarnych oraz na  www.reserved.com