Baldowski Jesień-Zima 2019/2020

Nowa kampania marki Baldowski na sezon jesień/zima 2019/20 to współczesny powrót do stylu retro. W promującej ją kolekcji znajdziemy najmodniejsze elementy sezonu, czyli motywy zwierzęce, mocne kolory i wyraziste wzory oraz różnorodne tkaniny i faktury.

Autorem klimatycznych zdjęć oraz wideo jest fotograf Piotr Dębski. Za stylizację odpowiadał Paweł Kędzierski. W nowej kolekcji znajdziemy bogatą paletę mocnych barw, takich jak granat, zieleń, bordo, fuksję, brąz oraz ponadczasową czerń i biel. Motywem przewodnim kolekcji stała się specjalnie zaprojektowana skóra w stylizowane litery „B”, znak rozpoznawczy marki, który odzwierciedla światowy trend – powrót do logomanii.

Wykonano z niej nie tylko zimowe kozaki oraz botki na obcasie, ale również loafersy, z ozdobnymi, metalicznymi obcasami. Dostępne są w kilku wersjach kolorystycznych – bieli, beżu lub czerni z kolorowymi detalami w postaci logo.

Logo marki pojawia się również w postaci biżuteryjnych akcentów na cholewach skórzanych botków czy noskach zamszowych szpilek. W kolekcji nie mogło zabraknąć motywów zwierzęcych. Ze stylizowanej skóry węża wykonano nie tylko płaskie, wygodne półbuty, ale również botki i kozaki na wysokich obcasach. Modele butów dostępne są w wielu odcieniach – cieplejszego połączenia brązu i żółci lub chłodniejszych szarości.

W propozycjach marki znalazły się również buty wykonane z tkaniny bouclé. Ulubiona przez Gabrielle Chanel i jej następców tkanina, zainspirowała projektantów marki Baldowski do stworzenia loafersów oraz botków dostępnych na płaskim, metalicznym obcasie lub wysokiej szpilce. Buty w multikolorze wykonane z tej tkaniny bazują na dwóch barwach – klasycznej czerni lub ożywczej, odświeżającej jasnej zieleni.

Jesienno-zimowa kampania marki Baldowski to bogactwo kolorów i wzorów, ale przede wszystkim inspiracji do tworzenia ciekawych, nieszablonowych stylizacji. Kobieta marki Baldowski nie boi się eksperymentować z modą, a komponując swoje stylizacje korzysta z wyrazistych elementów. Nie brakuje w tym jednak odrobiny nostalgii.

Industrialna i minimalistyczna przestrzeń warszawskiego Daylight studio stanowi idealne tło dla wyrazistych kolorów i wzorów występujących w najnowszej kolekcji marki. Wykonane przez Piotra Dębskiego zdjęcia obrazują kobietę marki – posiadającą niezwykłą klasę, z jednej strony delikatną i niewinną, z drugiej odważną i wyrazistą. Nowa kolekcja będzie dostępna na stronie www.baldowski.pl.