fot. materiały prasowe

Bombshe Wiosna-Lato 2021

Modern Classic

Ostatnie miesiące zmieniły trendy konsumenckie, które przemodelowały podejście do ilości produktów oraz jakości proponowanej na rynku mody. Ponowne spojrzenie na każdy aspekt życia, chwila oddechu i zmiana perspektyw spowodowały wzrost świadomości Klientów podczas realizacji zakupów.

Nowa kampania polskiej marki Bombshe na sezon wiosna-lato 2021 to odpowiedź na ich potrzeby zbudowana na świadomym i odpowiedzialnym podejściu do produkcji oraz racjonalnym planowaniu kobiecej garderoby. 

Transparentność oraz pragmatyzm to dwa główne fundamenty funkcjonowania pochodzącego z Wrocławia brandu Bombshe. Założyciele marki, młode małżeństwo Katarzyna Heider-Pryjma i Marcin Pryjma reprezentują nową grupę przedsiębiorców, którzy z pełną odpowiedzialnością podchodzą do projektowania i produkcji. Razem z odpowiedzialną za kreatywną stronę marki – Anną Nowak-Krzywańską stworzyli kolekcje, której bazą jest bliskości natury oraz troska o środowisko.

Zawarte w kolekcji podstawowe elementy ubioru jak t-shirty, koszule, garnitury czy proste sukienki pozwolą zbudować ponadczasową garderobę Kobiet. Klasyczne fasony szyte są z wysokiej jakości materiałów, których użyteczność wzrośnie i będzie wielosezonowa.

„Nasza najnowsza kampania zabiera odbiorców w świat naturalnych tkanin i kolorów ziemi. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, czujemy przynależność do otaczającego nas świata. Bombshe to pochwała kobiecości na własnych warunkach, komfort, poszanowanie dla środowiska, dla tworzących ją ludzi i klientów. Nie ma miejsca na pogoń za sezonowymi trendami, ale w zamian za to jest świadoma moda, wygoda i doskonała jakość.”

Katarzyna Heider-Pryjma, założycielka marki

Powrót do podstaw jest widoczny na zdjęciach w kampanii Bombshe na sezon wiosna-lato 2021. Przywiązanie założycieli do gatunku używanych w produkcji tkanin podkreślają tła: organiczna bawełna, naturalny len czy ekologiczna wiskoza. Wśród nich również jedwab i wełna – to wszystkie materiały, które zostały wykorzystane przy projektowaniu odzieży.

Twarzą kampanii Bombshe została blondwłosa modelka Adrianna Myślicka. Monochromatyczne, mocne looki w połączeniu z naturalnym tłem, przywodzą na myśl symbiozę człowieka z jego otoczeniem. W stylizacjach pojawiają się flagowe produkty wrocławskiej marki m.in. marynarki, białe koszule, t-shirty, które w kolejnych sezonach wracają w nowych odsłonach. To dzięki nim pomysłodawcy zbudowali zaufanie Klientek w całej Polsce.

Kolekcja została zbudowana tak, aby była jak najbardziej funkcjonalna i umożliwiała swobodne łączenie ubrań. Są to produkty pozbawione skomplikowanych detali, nietypowych krojów, dzięki czemu umożliwiają zbudowanie minimalistycznej garderoby.

„W sesji zdjęciowej postanowiliśmy użyć materiały, z którymi pracujemy na co dzień. Kampania odzwierciedla nasze wartości. Razem z Kasią chcemy tworzyć ubrania, które pasują do stylu życia i są dostosowane do ulubionych modeli z własnej garderoby. Nowa kolekcja jest idealna dla każdej Kobiety, która pracuje nad stworzeniem własnej szafy kapsułowej wypełnionej ponadczasowymi klasykami.”

Anna Nowak-Krzywańska, creative producer

Przy okazji nowej kolekcji warto wspomnieć, iż ważny temat zrównoważonego rozwoju był bliski od początku funkcjonowania marki Bombshe. Założyciele dbają nie tylko o kolekcji, ale też o zaplecze produkcyjne – korzystają wyłącznie z energooszczędnych maszyn, które oprócz cichej pracy silnika, którą docenił zespół w szwalni, zużywają mniej prądu, a podczas bezczynności w ogóle go nie potrzebują.

Dodatkowo cała pracownia jest zasilana w energię elektryczną dzięki panelom fotowoltaicznym, co sprawia, że firma przyczynia się do zmniejszania emisji zanieczyszczeń do atmosfery. W nowym sezonie wiosna-lato 2021 w myśl idei „less waste” powstały gumki do włosów uszyte z pozostałości materiałów wykorzystanych do produkcji ubrań. 

redaktor naczelny