Paryż, noc, kluby, oczekiwanie na przyjaciół. Mijanie się ze znajomymi, przypadkowe spotkania z ludźmi, śmiech, uścisk, pocałunek na powitanie. Noc, celebrowanie, radość, zabawa, przede wszystkim młodość. Pod tymi hasłami kryje się najnowsza kolekcja Courrèges.
Nicolas Di Felice pokazuje tutaj noc jako święto kultury młodych ludzi. Noc jest sercem sztuki, sztuka sercem mody. Noce spędzane w klubach dla dyrektora artystycznego tego domu mody to po prostu radość. I to wyraża właśnie ta kolekcja.
W projekcie można odnaleźć spontaniczność. Pojawiły się jaskółki – ikony domu mody Courrèges, a także premierowo dwie nowe tkaniny, symbolizujące noc. Satyna i lakierowana dzianina pojawiły się w jesiennych odcieniach, jak klasyczna, tradycyjna czerwień znana z 1967 roku.
Nowością okazało się również mieszanie tkanin i fasonów – dana kolekcja składa się ze skór, wełny, kurtek trenerskich, a także… wełnianych futer! Dzięki temu elementy kolekcji łączą się w bardzo lekki sposób.
Kolekcję prezentowały ulubione twarze Nicolasa Di Felice, ale także jego drodzy przyjaciele. Pojawiły się wszystkie ważne postacie „nocnego świata”: Bad Gyal, DJ-e VTSS i Sene. Całość współtworzył choreograf Miles Greenberg, stylistka Allegria Torassa. Zobaczymy tam również modelkę Lily Standefer, twarz kampanii pierwszych perfum Nicolasa Di Felice „Slogan” i jej chłopaka Felixa Warda, odpowiedzialnego za oświetlenie w klubie Courrèges.