H&M wkracza w sezon Jesień/Zima 2024-2025 z odświeżoną energią i wyjątkową kolekcją, która łączy w sobie bogate odcienie, intrygujące detale i wyrafinowane sylwetki. Kolekcja, pełna inspiracji i wysokiej jakości materiałów, trafi do wybranych sklepów oraz na hm.com już 12 września.
Każdy element tej kolekcji opowiada unikalną historię, inspirowaną wiecznym glamour i wszechstronnością designu z połowy XX wieku, głębokimi odcieniami drewna, retro wnętrzami oraz pięknem hollywoodzkich gwiazd filmowych. Widać tu cykl zmian stylów, które przewijały się przez kluczowe epoki mody.
Ta kolekcja to hołd dla prawdziwych ikon garderoby. Skórzane ubrania, dzianiny, lśniące elementy – wszystkie te części pokazują siłę zdolności projektowych H&M. Kampania pozwala modzie błyszczeć.
Eliana Masgalos, Dyrektor Projektowania Mody Damskiej w H&M
Kampania, stworzona przez fotografa Sama Rocka i reżysera Alberta Moyę, to hołd dla indywidualności i osobistego stylu. Na zdjęciach zobaczymy takie współczesne ikon jak Charli XCX, Arca, Lila Moss, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega czy Lux Gillespie. Ta różnorodna grupa odzwierciedla zaangażowanie H&M w promowanie mody i wyrażania siebie.
Nastrój lat 50. jest widoczny w garniturach, z charakterystycznymi pudełkowymi żakietami i mikrospódnicami. W kolekcji znajdziemy także skórzane sukienki oraz sukienki w stylu vintage z siatki, które dodają całości nuty nostalgii. Wysokiej jakości materiały, takie jak skóra i zamsz, podkreślają luksusowy charakter kolekcji. Dzianiny obejmują garnitury z rozciągliwej wełny, a także niezbędne zestawy kamizelek i szortów. Paleta kolorów oscyluje wokół różnych odcieni brązu – od karmelowego po głęboki mahoń, a także intensywnego bordowego i zielonego, które dodają kolekcji archiwalnego charakteru. Czarne i białe akcenty dopełniają paletę.
Dodatki obejmują czółenka na obcasie z okrągłym noskiem, nabijane ćwiekami mokasyny i futrzane kapcie. Torebki są eleganckie i strukturalne, a biżuteria balansuje między minimalizmem a ekstrawagancją. Paski podkreślają kobiecą siłę i sylwetkę.
Dla mężczyzn H&M proponuje klasyczne, skrojone na miarę elementy w połączeniu z odrobiną przepychu. Garnitury w odcieniach bordowego i stalowego tworzą wyraziste elementy, takie jak skórzany trencz o średniej długości czy tweedowa kurtka robocza z dodatkiem lureksu. Ubrania łączą w sobie funkcjonalność z indywidualnością – co idealnie wpisuje się w filozofię H&M, oferującą modę dla każdego.
Nowa kolekcja to radość z wielkiej mody. Muzyka od zawsze była przestrzenią eksperymentów, indywidualności i stylu, dlatego dla H&M naturalne jest uhonorowanie tego połączenia między modą, dźwiękiem a wyrażaniem siebie.
Jörgen Andersson, Dyrektor Kreatywny H&M
H&M zainauguruje globalną premierę kolekcji Jesień-Zima 2024/2025 spektakularną imprezą w Londynie. To wielowymiarowe wydarzenie, łączące muzykę, modę i indywidualność, będzie zawierać specjalny występ Charli xcx oraz sety DJ-skie Jamiego xx i Sherelle. W duchu inkluzywności, który definiuje H&M, zaproszenia na imprezę będą dostępne dla wszystkich chętnych poprzez media społecznościowe oraz konkursy dla członków.