Marc O’Polo Concept Store

W Sztokholmie, marka Marc O’Polo otworzyła pierwszy tematyczny concept store zainspirowany szwedzkimi korzeniami brandu. Sklep łączy minimalistyczny design z innowacyjną koncepcją: asortyment, na który składają się wybrane linie kapsułowe oraz wyselekcjonowane modele z kolekcji Marc O’Polo, zmieniał się będzie każdego miesiąca.

Na potrzeby kampanii wiosna-lato 2020 obecnie w concept store będą dostępne wyłącznie produkty z kolekcji Modern Organic Product w tym barwione dżinsy, kultowe oversize’owe bluzy, wysokiej jakości koszulki i kombinezony. Wszystkie wykonane ze zrównoważonej, naturalnej bawełny pochodzącej z certyfikowanych, ekologicznych upraw. Rezultatem jest spójna oferta dla kobiet i mężczyzn, uzupełniona o akcesoria, w tym sneakersy.

Concept Store: skandynawski, minimalistyczny, przejrzysty. Prosty wystrój wnętrza w kontrastowych czarno-białych kolorach, stanowi perfekcyjną przestrzeń podkreślającą kolekcję. Nowoczesny design uzupełniony został przez modułowe meble. Tutaj chłodny beton łączy się z jasnym drewnem. Białe sufity, ściany i podłogi kontrastują z czarnymi reflektorami LED.

Trzy duże ekrany odtwarzają wideo z bieżącej kampanii wiosna/ lato 2020, wyreżyserowanej przez Mikaela Janssona i przedstawiającej cztery silne osobowości – Annę Ewers, Fei Fei Sun, Parkera van Noorda i Keirona Caynes.