fot. materiały prasowe

Guess Originals x Anna Nicole Smith

W tym sezonie Guess Originals poświęca czas, by uczcić życie i karierę jednej z najsłynniejszych supermodelek w historii: Anny Nicole Smith. Ikona nie tylko kampanii Guess, ale całego świata mody, stała się inspiracją do powstania 32-elementowej kolekcji dla kobiet i mężczyzn. Nowości będą dostępne od 7 października 2021 r. w wybranych sklepach Guess i Guess Originals na całym świecie, a także online na guessoriginals.com. Wybrane modele będą w sprzedaży również na urbanoutfitters.com.

Kolekcja Guess Originals x Anna Nicole Smith powraca do najsłynniejszych fotografii w historii marki Guess. Zarówno nowe projekty, jak i kampania wizerunkowa, powstały we współpracy z Calim Thornhillem Dewittem, autorem poprzedniej kolekcji Guess Originals poświęconej Annie Nicole Smith – „Did You Miss Me?” z 2008 r. Multidyscyplinarny artysta urodził się w 1973 r. w Kolumbii Brytyjskiej, mieszka i pracuje w Los Angeles.

W najnowszej kampanii wystąpiła gwiazda seriali „Euforia” i „Biały Lotos”, Sydney Sweeney. Z udziałem aktorki odtworzono zdjęcia z sesji Anny Nicole Smith dla Guess, które w 1992 roku, pod kierunkiem Paula Marciano, wykonała Daniela Federici. Autorem współczesnej adaptacji jest fotograf Kenneth Capello, który w Malibu sportretował Sweeney według wizji artystycznej Nicolaia Marciano, GUESS Brand Partnership Director. 

„Anna Nicole Smith to ikona mody lat 90. Jej legendarna plażowa sesja jest niezapomnianym obrazem. Odtworzyliśmy go w nowej kolekcji i kampanii z udziałem Sydney Sweeney. Chcemy razem z nowym pokoleniem podziwiać ponadczasowe piękno tej niezwykłej Guess Girl.”

Nicolai Marciano, Director of Brand Partnerships

Kolekcja inspirowana barwami oceanu z originalnej sesji zdjęciowej autorstwa Wayne’a Masera z Miami w 1993r. gdzie turkus to podstawowy kolor łączy się z klasyczną czernią, bielą i czerwienią. Autograf Anny Nicole Smith i słynne hasło Dewitta z poprzedniej kolekcji – Did You Miss Me? – nadają szczególny charakter każdemu projektowi. Unikalne osobiste detale, połączone z klasyką i sylwetkami vintage, tworzą kolekcję wierną zarówno słynnemu wizerunkowi Anny, jak i stylistyce Guess z lat 90-tych.

Kolekcja męska to koszulki z długim i krótkim rękawem, bluzy z okrągłym dekoltem lub kapturem oraz czarne dżinsowe spodnie i kurtka. Damska linia zawiera wybór t-shirtów, siatkowych topów, body, sweterków, spodni dresowych, bluz i kombinezonów, a także dwa komplety spodni i kurtki: w kratę lub z denimu w morskim odcieniu. Na damskich topach i męskich koszulkach, przy użyciu farb wodnych i wywabowych, nadrukowano fotografie z niepublikowanej kampanii Anny Nicole Smith. Kolekcję dopełnia asortyment nakryć głowy, toreb, skarpetek i okularów przeciwsłonecznych.

Produkty z kolekcji Guess Originals x Anna Nicole Smith, stworzonej przez Caliego Thornhilla Dewitta, będą dostępne w cenach od 179 do 785 złotych. 

redaktor naczelny