fot. materiały prasowe

Ania Kruk: Heart to heart

Mówisz „mama”, co myślisz? Tym pytaniem marka Ani Kruk otwiera kolejny rozdział swojej opowieści o relacjach i skłania do refleksji nad siłą kobiet. To właśnie mamy — ciche superbohaterki stały się inspiracją dla kampanii HEART-TO-HEART, która udowadnia, że macierzyństwo nie ma jednej definicji. Każda kobieta ma swoje przeżycia, ścieżkę i emocje związane z byciem mamą. 

Nasza zeszłoroczna kampania „Reborn” była ważnym wstępem do tematu macierzyństwa. To inna wizja, decyzje, doświadczenia, a my wspieramy każdą kobietę, która jest mamą, planuje, nie chce lub nie może mieć dzieci. Tworząc markę, kierowałam się tym, że jesteśmy przyjaciółką, która nie tylko kojarzy się z drobnymi gestami, ale przede wszystkim jest blisko i słucha. Sama jestem mamą i wiem, że kobiety zmagają się z różnymi decyzjami w życiu, są rozdarte między pracą a macierzyństwem, a także, że społeczeństwo narzuca pewne schematy, z którymi ciężko walczyć. Brakuje im tego ramienia, na którym mogą oprzeć zmęczoną głowę, dlatego chcemy mówić głośno o ich potrzebach.

Ania Kruk

Nowa kampania jest kontynuacją, jednak teraz skupiamy się bardziej na relacjach i drodze, jaką pokonały kobiety, by zostać mamami. Są dla nas cichymi bohaterkami, które inspirują każdego dnia, bo codziennie radzą sobie z trudną rzeczywistością. Pokazujemy, że nie powinno się oceniać i przypisywać jednej etykiety do macierzyństwa. Zamiast tego niech pojawi się empatia, zrozumienie oraz wsparcie. Bo mamy — te najsilniejsze kobiety, jakie znamy, też mają chwile, kiedy nie mogą powstrzymać łez i czują się osamotnione.

Martyna Olszak-Bachora, Head of Creative Department & PR

Ania Kruk nie chce pokazywać w swoich kampaniach tylko produktu, ale przede wszystkim przekazuje ważną ideę, która może zmienić postrzeganie społeczeństwa na z pozoru zwykłą codzienność i sprawy, które dotyczą nas wszystkich. Jest blisko swoich obserwatorów, dając im bezpieczną przestrzeń, w której mogą czuć się sobą. Nie dla każdego Dzień Mamy i macierzyństwo są tematami komfortowymi, dlatego marka, tak jak w zeszłym roku, dała możliwość wyciszenia komunikacji newsletterowej na czas trwania kampanii. 

Różnorodność i autentyczność to słowa klucze w komunikacji ANIA KRUK. Nie mogło ich zabraknąć i tym razem. Kampania jest historią pięciu różnych bohaterek, które przedstawiają swoją perspektywę macierzyństwa — samodzielne wychowywanie dzieci po stracie bliskiej osoby, spełnione marzenie dzięki metodzie in vitro, tworzenie adopcyjnej rodziny oraz bycie mamami w związku homoseksualnym.

Choć części tej opowieści są różne, to tworzą one spójną całość i udowadniają, że każda kobieta zmaga się ze swoimi problemami, ma prawo do wyczerpania, bezsilności i łez. W tych momentach często dopada ją osamotnienie, a Ania Kruk podkreśla, jak ważna jest empatia ze strony drugiego człowieka. Dzięki fundacji SIEPOMAGA.PL zostaną przekazane fundusze oraz bransoletki z perłą dla samodzielnych mam, które potrzebują wsparcia.  Kampania to siła, którą ANIA KRUK chce przekazać wszystkim kobietom, by nigdy nie czuły się samotne.