Świat mody i urody właśnie zyskał ekscytującą wiadomość – L’Oréal Groupe ogłosił długoterminowe, ekskluzywne partnerstwo z Jacquemus. Współpraca ta obejmuje także inwestycję kapitałową, wspierającą niezależny rozwój marki stworzonej przez Simona Porte Jacquemusa. To ruch, który może wstrząsnąć segmentem luksusowych kosmetyków i otworzyć nowy rozdział dla francuskiego domu mody.
Od momentu założenia w 2009 roku, Jacquemus redefiniuje zasady haute couture, łącząc modę z narracją inspirowaną dzieciństwem projektanta w Prowansji oraz wpływami sztuki. Pokazy mody marki – od lawendowych pól po Château de Versailles – stały się wiralowymi fenomenami, a Jacquemus wypracował unikalne, rozpoznawalne DNA, oparte na subtelnej, lecz ekspresyjnej estetyce.
Podpisana umowa oznacza, że Jacquemus wejdzie w świat luksusowych kosmetyków pod skrzydłami L’Oréal Luxe – działu giganta kosmetycznego, w którego portfolio znajdują się marki takie jak Lancôme, Yves Saint Laurent Beauté czy Giorgio Armani Beauty.
Jesteśmy zachwyceni możliwością wspólnego rozwijania potencjału luksusowej marki beauty, jaką stanie się Jacquemus.
Cyril Chapuy, prezes L’Oréal Luxe
Simon Porte Jacquemus od lat marzył o stworzeniu własnej linii zapachów i produktów do pielęgnacji. Teraz, dzięki współpracy z L’Oréal, te plany staną się rzeczywistością: „Zawsze widziałem Jacquemus jako coś więcej niż tylko modę. Piękno i zapachy to naturalna kontynuacja mojej wizji.”
L’Oréal nie tylko wzmocni obecność Jacquemus na rynku kosmetycznym, ale też pomoże marce osiągnąć globalny zasięg. Biorąc pod uwagę nowatorskie podejście Jacquemus do digital marketingu i storytellingu, możemy spodziewać się niekonwencjonalnych kampanii i produktów, które wywołają emocje wśród fanów zarówno mody, jak i urody.
Czy Jacquemus powtórzy sukces marek beauty takich jak Gucci Beauty czy Hermès Beauty? Wszystko wskazuje na to, że tak – zwłaszcza jeśli marka zachowa swoją charakterystyczną, pełną świeżości i artyzmu estetykę.