fot. dzięki uprzejmości CHANEL

CHANEL w Gdańsku: Co znajdziesz w pierwszym butiku poza Warszawą?

Nie ma wątpliwości – Gdańsk właśnie wszedł do ligi polskich miast luksusu. W połowie maja nastąpiło otwarcie pierwszego w Trójmieście butiku CHANEL Parfums & Beauté. Marka, która od dekad definiuje elegancję i kobiecość, postanowiła wyjść poza Warszawę i zaprosić nadmorską publiczność do świata haute beauté. I zrobiła to w odpowiednim stylu, godnym samej Gabrielle „Coco” Chanel.

Perfumy, pielęgnacja i… prywatna kabina

Nowy butik CHANEL mieści się w Forum Gdańsk i zajmuje blisko 100 metrów kwadratowych – ale nie metraż robi tu największe wrażenie. To, co wyróżnia gdańską lokalizację, to pierwsza w Polsce prywatna kabina kosmetyczna CHANEL, gdzie można poddać się ekskluzywnym zabiegom pielęgnacyjnym z linii Sublimage, Le Lift Pro oraz No. 1 de CHANEL. To nie tylko miejsce sprzedaży kosmetyków – to luksusowa przestrzeń dla zmysłów.

Butik oferuje pełne spektrum zapachów (w tym wspomnianą kultową linię Les Exclusifs de CHANEL), kosmetyki kolorowe, produkty do pielęgnacji skóry, a także okulary przeciwsłoneczne i optyczne. To prawdziwy raj dla miłośniczek (i miłośników) marki, ale też idealny punkt na beauty mapie Gdańska dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z CHANEL.

Technologia w służbie urody

W butiku znajdziemy też coś dla fanów nowoczesnych rozwiązań – CHANEL Vitality Scanner. To urządzenie ocenia kondycję skóry, analizuje witalność poszczególnych obszarów twarzy i pomaga dobrać idealną pielęgnację. Brzmi jak science fiction? A jednak działa, i to z zegarmistrzowską precyzją.

Do tego wszystkiego dochodzą konsultacje z ekspertami CHANEL w ramach usługi Les Rendez-Vous CHANEL – można zarezerwować indywidualne spotkanie i nauczyć się tajników francuskiego makijażu, dobrać zapach „szyty na miarę” lub odkryć, jak naprawdę działa dobrze dobrana pielęgnacja.

CHANEL = Sztuka życia

Otwarcie butiku CHANEL w Gdańsku to nie tylko kolejny punkt sprzedaży – to manifest. Manifest obecności marki, która traktuje urodę jak sztukę życia. To zaproszenie do świata, w którym elegancja spotyka technologię, a luksus nabiera osobistego wymiaru. Dla mieszkańców Trójmiasta to jasny sygnał: nie trzeba już jechać do Warszawy, by doświadczyć pełnego spektrum tego, co CHANEL ma najlepszego do zaoferowania.