fot. materiały prasowe

FRAME x Ritz Paris: Subtelny look z widokiem na Place Vendôme

FRAME kontynuuje jedną z najciekawszych modowych kooperacji ostatnich lat. Piąty drop kolekcji FRAME x Ritz Paris debiutuje w grudniu 2025 i ponownie łączy kalifornijski luz z paryską elegancją w wydaniu, które idealnie wpisuje się w sezon świąteczny. Marka ogłosiła premierę 3 grudnia w Paryżu, a kilka dni później kolekcja pojawi się także w Ritz Paris Boutique.

To współpraca, która od początku przyciąga uwagę nie tylko modowym designem, lecz także silnym kontekstem kulturowym. Ritz Paris to legenda francuskiego luksusu, a FRAME – marka, która w ciągu ostatniej dekady zbudowała pozycję nowoczesnego domu mody z globalną klientelą.

Lou Doillon twarzą kampanii

Ambasadorką piątej odsłony FRAME x Ritz Paris została Lou Doillon – aktorka, artystka i ikona współczesnego stylu. Kampania została sfotografowana w historycznych wnętrzach Ritz Paris, z widokiem na Place Vendôme. Doillon prezentuje najważniejsze elementy kolekcji: kaszmirowy bretoński sweter, czarny welurowy garnitur czy jedwabne elementy wieczorowe. Jej obecność podkreśla charakter projektu: elegancję, która wynika z osobowości i jakości, a nie z przesadnych dekoracji.

30-elementowa kolekcja z myślą o sezonie świątecznym

FRAME x Ritz Paris proponują garderobę, którą można określić jako „współczesną klasykę”. Znajdziemy tu dopracowany tailoring, jedwabne piżamy w kolorze czekolady oraz modele z kaszmiru. Heritage hotelu przemycają detale – m.in. baseballówka Ritz Paris w nowej, brązowej odsłonie, która w poprzednich edycjach szybko znikała ze sprzedaży .

Subtelne inspiracje estetyką lat 80. oraz wyróżniająca dbałość o tkaniny sprawiają, że kolekcja trafia w aktualny trend cichego, świadomego luksusu.

Strategiczny dialog dwóch marek

Silvia Merati, CEO FRAME, określa tę współpracę jako „kulturalną wymianę między twórcami i kuratorami stylu”, podkreślając, że marka czerpie z ludzi, którzy ją inspirują . Z kolei CEO Ritz Group, Robert Swade, opisuje piąty drop jako „najbardziej wyrafinowane wcielenie dotychczasowej współpracy”, w którym elegancja i jakość spotykają się bez potrzeby nadmiernego komunikowania prestiżu .

Kolekcja będzie dostępna w 18 butikach FRAME na świecie, w sprzedaży internetowej na frame-store.com i ritzparis.com/e-boutique oraz w wybranych luksusowych domach towarowych i butikach na kluczowych rynkach Europy, USA oraz Azji . Ceny wahają się od ok. 165 € do 1375 € w zależności od projektu. Od początku grudnia kolekcja dostępna jest również w butiku Ritz Paris przy paryskim Place Vendôme.