fot. materiały prasowe

Banana Republic x The White Lotus: Kolekcja inspirowana kultowym serialem HBO

Banana Republic, marka należąca do Gap Inc., nawiązała współpracę z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, czego efektem jest ekskluzywna kolekcja inspirowana nagrodzonym Emmy serialem „Biały Lotos” od HBO. Limitowana linia ubrań oddaje ducha eskapizmu i intrygi charakterystycznego dla serii, jednocześnie podkreślając dziedzictwo rzemiosła i storytellingu Banana Republic.

Podróżniczy charakter i luksusowy styl

„Nasza historia, zakorzeniona w podróżach, spotyka się ze światem „Białego Lotosu” w starannie zaprojektowanej kolekcji, która jest zarówno aspiracyjna, jak i dostępna” – mówi Meena Anvary, Head of Marketing Banana Republic. „Ta kolekcja celebruje odkrywanie i dowcip, oferując modę w premium wydaniu.”

Kolekcja inspirowana Tajlandią i luksusowymi podróżami

Trzeci sezon „”Białego Lotosu” przenosi widzów do Tajlandii, a kolekcja Banana Republic czerpie z tego klimatu pełnymi garściami. W 24-elementowej linii znalazły się zarówno ubrania, jak i akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Kolekcja bazuje na lekkich, przewiewnych tkaninach oraz wyrazistych kolorach – turkusie, granacie, czerwieni i żółci, które harmonizują z tropikalnymi, vintage’owymi printami inspirowanymi archiwami marki oraz tajskimi krajobrazami. W linii znajdziemy m.in. lekkie, lniane koszule, jedwabne sukienki o płynnych sylwetkach, przewiewne zestawy idealne na letnie podróże, a także akcesoria podkreślające stylowy, resortowy look.

Najwyższa jakość tkanin i komfort noszenia

Banana Republic od lat słynie z przywiązania do jakości i doskonałego wykonania. Kolekcja The White Lotus x Banana Republic nie jest wyjątkiem – do jej stworzenia wykorzystano luksusowe materiały, takie jak sustainable European Flax linen – ekologiczny len z Europy, wstępnie prany dla efektu naturalnej miękkości, bawełna popelinowa – lekka i przewiewna, idealna na letnie dni, a także 100% jedwab – nadający ubraniom wyrafinowany charakter.

Dzięki temu kolekcja jest nie tylko stylowa, ale także funkcjonalna – idealnie sprawdzi się zarówno podczas egzotycznych wyjazdów, jak i na co dzień.

Gwiazdy kampanii: Patrick Schwarzenegger i Shanina Shaik

By jeszcze mocniej podkreślić narrację kolekcji, w kampanii promującej linię wystąpili Patrick Schwarzenegger – aktor i członek obsady trzeciego sezonu „Białego Lotosu” – oraz modelka i prowadząca podcast, Shanina Shaik. Kampania opiera się na intymnych portretach, odzwierciedlających wyrafinowany, lecz dostępny styl życia, charakterystyczny zarówno dla serialu, jak i marki Banana Republic.

„Współpraca Banana Republic i The White Lotus ożywia serial w postaci kolekcji łączącej luz z wakacyjnym stylem,” powiedział Patrick Schwarzenegger. „Jakość i rzemiosło Banana Republic robią wrażenie.”

Gdzie kupić kolekcję?

Limitowana kolekcja The White Lotus x Banana Republic będzie dostępna w wybranych sklepach stacjonarnych oraz online. Biorąc pod uwagę popularność zarówno serialu, jak i marki, warto się pospieszyć – najciekawsze modele mogą szybko zniknąć z półek! Jeśli kochasz luksusowe podróże, elegancką modę i klimat „Białego Lotosu”, ta kolekcja jest dla Ciebie. Banana Republic stworzyło linię, która pozwala poczuć się jak bohater serialu – niezależnie od tego, czy jesteś na egzotycznej wyspie, czy w miejskiej dżungli.