Pinkio Gang to marka dla młodych chłopaków. Łajdacy, czarujący łotrzykowie, romantycy i melancholicy z talentem do sportu. Dla fetyszystów myśli i obserwacji. Dla pasywnych i aktywnych fanów męskiego ciała i jego detali. Marka stawia na muskularne ramiona, mocne uda i wszystko, co składa się na męskość i stanowi o jej uroku.
Tegoroczna kolekcja oparta jest na jasnych zasadach. Składa się z podstawowych elementów męskiej garderoby, a także akcesoriów i gadżetów, bez których podstawowa egzysentcja w świecie zaspokajania własnych potrzeb byłaby niemożliwa, a na pewno nie tak przyjemna.
Łajdactwo zmieszane z przypadkową nonszalancją i szczerością wobec samego siebie. Wizerunek Pinokia łączy te dwa elementy razem. Jego wizerunek ewoluuje, ponieważ wszyscy widzą go inaczej, dlatego każda kolekcja jest zamknięta i ograniczona. Pinokio to tylko pretekst, potrzeba, prowokacja.
Wszyscy klienci to Gang Pinokia. To indywidualni, prawdziwi, szczerzy, otwarci faceci, chłopcy, mężczyźni. To, co jest dla nich ważne, jest tu i teraz, stając się, bytem, spełnieniem w wyjątkowy sposób: z satysfakcją, oddaniem, podekscytowaniem. Ponieważ bycie mężczyzną często oznacza myślenie pod prąd.
Model: Oliwia, Kuba, Konrad – Pinokio Models
Foto: Sebastian Mintus