Ania Kruk rusza z kampanią #selflove, której celem jest przypomnienie o sile miłości i o tym, że warto zakochać się… w sobie samym. Mocna strona projektu to przede wszystkim ludzie w niego zaangażowani – to nie modele zatrudnieni do odgrywania ról. Przeciwnie – to autentyczne osoby, które od lat wspierają markę i noszą jej produkty.
Każdy „model” kampanii #selflove mógł ubrać się tak, by najlepiej oddać swój unikalny styl, a dodatki biżuteryjne zostały indywidualnie dopasowane. To już kolejny casting, który odbył się za pośrednictwem Instagrama.
Ania Kruk od lat chce być blisko swoich obserwatorów, wspierać ich i tworzyć oryginalną i kolorową społeczność. Jej siłą są przyświecające marce idee – bycie blisko, podkreślanie swojej wyjątkowości i wiara w siebie. W ten sposób marka podkreśla, jak ważne jest bycie w harmonii ze sobą.
W kampanii udział wzięły cztery silne osobowości – Julka – studentka dziennikarstwa kochająca muzykę i surfing, Sinoa – tancerz_ka i model_ka o wyrazistym i oryginalnym stylu, Agnes – właściciela marki modowej i zaangażowana mama oraz Greta – fanka tatuaży i pasjonatka kultury techno.
Najważniejszym i mocno podkreślonym elementem kampanii jest „Miłość do siebie” (#selflove). Za pośrednictwem kampanii i przy wykorzystaniu wielu kanałów, marka Ania Kruk zdaje się mówić: pokaż swoje wewnętrzne piękno, bądź swoim najlepszym przyjacielem – jesteś wyjątkowy, nie poddawaj się rutynie i schematom, przy okazji podkreślając różnorodność swoich obserwatorów i klientów.
Wszyscy jesteśmy różni, ale może łączyć nas miłość. Najlepszy prezent jaki możesz sobie sprawić to #selflove.