Coccinelle Wiosna-Lato 2022

Kampania reklamowa Cocinelle na sezon wiosna-lato 2022, została zrealizowana pod dyrekcją artystyczną Anny Dello Russo i Giampaolo Sgura. Inspiracją kampanii była potrzeba   zdefiniowania na nowo naszych przyzwyczajeń po nagłym pandemicznym zastoju. 

Uderzająca prosto w serce i zdecydowana, szczera chęć zmiany perspektywy. Anna Dello Russo, ikona dziennikarstwa mody i Giampaolo Sgura, fotograf mody, w nowatorski sposób pochylają się nad pięknem codzienności oraz prawdziwej pasji. Na potrzeby kampanii, poza sesją zdjęciową, powstał również film. Składający się z dwóch części Back Together i Arts and Crafts. W inspirowanej neorealizmem kampanii występują autentyczni bohaterzy, wyłonieni w castingu ulicznym prosto z ulic Apulii – rodzinnych stron fotografa i dziennikarki. 

W pierwszej części filmu „Back Together, Let’s Hug and Let’s Hug Tighter”, opowiedziana jest historia nawiązująca do bycia blisko w relacjach i z człowiekiem. Gwiazdami są po prostu kochające się osoby. W czarno-białej, naturalnej konwencji, widzimy szczęśliwe momenty oraz różne typy więzi pomiędzy: matką i córką, świeżo poślubioną parą, matką i dzieckiem, siostrami oraz wieloletnimi przyjaciółmi. 

Kampania „Arts and Crafts, Italian Excellence”, podkreśla piękno włoskiego rzemiosła, ukazując przedstawicieli różnych zawodów. Osoby dumne ze swojego życia, pozujące, na prośbę Anny Dello Russo i Giampaolo Sgura, w swoich ubraniach roboczych zestawionych z kultowymi modelami torebek: Cosima, Josephine oraz Coccinelle Beat.

Przed kamerą stanął 83 letni rybak Nicola, mleczarka i mistrzyni Mozarelli, Dina, szef kuchni Luciano, Sofija – wiolonczelistka z Orkiestry Magna Grecia oraz Katia, fotografka uwieczniająca śluby i inne celebracje.