fot. materiały prasowe

Wyjątkowe spotkanie z MISBHV: Focus on – Brand Philosophy

Fashion Management Club we współpracy z MISBHV zaprasza na niezwykłe wydarzenie, które odbędzie się 7 marca 2024 roku. To nie tylko okazja dla entuzjastów współczesnej mody czy miłośników marki, ale dla wszystkich, którzy pragną zgłębić tajniki międzynarodowego sukcesu tego polskiego brandu.

Fashion Management Club, jako jedyna organizacja studencka w Polsce skupiająca pasjonatów mody, od ponad dekady organizuje różnorodne wydarzenia, w tym spotkania wewnętrzne, panele dyskusyjne i otwarte wydarzenia. Gościli renomowanych projektantów, w tym Pata Bogusławskiego czy Zofię Chylak. Teraz przyszedł czas na kolejną fascynującą inicjatywę.

W ramach cyklu „Focus on”, skupimy się na analizie pracy oraz sukcesu stojącego za poszczególnymi markami. Tym razem przyjrzymy się marce MISBHV i jej dynamicznemu rozwojowi na arenie międzynarodowej.

„Focus on: MISBHV” będzie niepowtarzalną okazją dla uczestników i zaproszonych gości do zgłębienia tajemnic budowania społeczności wokół marki, lepszego zrozumienia jej filozofii oraz poznania trudnej drogi, którą przeszła, aby osiągnąć obecną pozycję na rynku. Głównymi gośćmi wydarzenia będą Natalia Maczek i Thomas Wirski, kreatywny duet stoi za marką MISBHV oraz jej unikalnym DNA. W ramach panelu dyskusyjnego odpowiadać będą na pytania uczestników w trakcie zaplanowanej sesji „Q&A”.

Spotkanie odbędzie się 7 marca bieżącego roku o godzinie 19:00 w przestrzeni HOP na 4 piętrze, przy ul. Chmielnej 132/134 w Warszawie. Dołącz, aby poznać historię i filozofię MISBHV oraz zrozumieć, jak ta polska marka zyskała międzynarodowe uznanie. Tym bardziej zapraszamy jako patron medialny wydarzenia.