W świecie mody, w którym technologia często zdaje się przysłaniać ludzkie emocje, Coperni przypomina nam, że serce zawsze będzie najważniejsze. Najnowsza kolekcja Wiosna-Lato 2025 jest swoistym powrotem do dziecięcych marzeń, miejscem, gdzie młodość, nostalgia i wyobraźnia splatają się w jedną historię. Sebastien Meyer i Arnaud Vaillant, stojący na czele marki, stworzyli wyjątkowy pokaz mody – pierwszy w historii odbywający się w Disneylandzie.
Zainspirowana baśniami Disneya i duchem podróży w głąb dzieciństwa, kolekcja Coperni przybiera formę spektaklu podzielonego na trzy akty. Każdy z nich symbolizuje inny etap emocjonalnej ewolucji, przez którą przechodzą postacie w baśniach, a także my – ludzie.
Pierwszy akt to hołd dla młodzieńczej beztroski i prostoty. Delikatne motyle wykonane z organzy, inspirowane wiktoriańskimi motywami, przenoszą nas w świat niewinności i przygody. Tu Disney spotyka vintage, a motywy znanych postaci z filmów takich jak „Mała Syrenka” dodają kolekcji lekkości i radosnego blasku.
W kolejnym akcie kolekcji wchodzimy w ciemniejszy, bardziej złożony świat. Monochromatyczne, strukturalne stroje symbolizują siłę antagonistów, którzy stawiają czoła bohaterom. Motywy klasycznych czarnych charakterów są przekształcane w nowoczesne, niezwykle stylowe kreacje. To wyraz przemiany, przezwyciężania trudności i rosnącej siły.
Kolekcja wieńczy swój spektakl triumfem niewinności, która odzyskuje swoją moc. Kwiaty, przekształcone w bioniczne motywy, i suknie niczym motyle wyłaniające się z kokonów, symbolizują odrodzenie i siłę współczesnej kobiety. Klasyczne sylwetki księżniczek zyskują nowe życie poprzez nowoczesne kroje i innowacyjne materiały.
Pokaz Coperni to nie tylko nostalgia za minionymi latami. To przede wszystkim współczesna poezja, w której przeszłość spotyka teraźniejszość. Meyer i Vaillant, inspirując się zarówno postacią Walta Disneya, jak i astronomem Kopernikiem, zapraszają nas do świata, w którym wyobraźnia nie zna granic.
Niezapomniany pokaz w Disneylandzie pozostawia widzów z poczuciem cudowności i radości, które są nieodłączną częścią naszego człowieczeństwa. Coperni po raz kolejny udowadnia, że moda to coś więcej niż ubrania – to narzędzie do opowiadania historii, przeżywania emocji i odkrywania siebie na nowo.