Producent diety sokowej NUJA rozpoczął nową akcję, w ramach której fani szybkich efektów jeśli chodzi o utratę wagi i detoks organizmu, będą mogli budować niecodzienną społeczność. „BANG! It’s #NUJAGANG” to hasło kampanii, a go bandy zapraszają znani i lubiani influencerzy – Marta Siniło, Kamil Rozwadowski i Daria Urbaniak.
#NUJAGANG to społeczność, która jest budowana wokół marki NUJA. Do gangu należeć będą użytkownicy diety sokowej. Na Gangusów w ramach przynależności czekać mnóstwo fantastycznych ofert, gadżetów i atrakcji.
W ramach nowej kampanii chcemy stworzyć unikalną i aktywną społeczność. Szukamy osób nietuzinkowych, odważnych, pełnych pasji, ceniących dobre samopoczucie i zdrowe ciało, nie bojących się wyzwań. Podróżników, rysowników, marzycieli. Tancerzy, DJów, modeli. Muzyków, beauty i fit freaków. Wszystkich, którzy pokochali NUJA!
Milka Bachanek, współwłaścicielka Natural Brands
W ramach kampanii nawiązano współpracę z wieloma influencerami. Pierwszymi ambasadorami akcji zostali stylistka gwiazd i trendsetterka Marta Siniło, model i deskorolkowiec Kamil Rozwadowski oraz promotorka polskich marek modowych Daria Urbaniak.
Na członków społeczności czeka mnóstwo wspaniałych atrakcji i gadżetów jak np. mata do gry w butelkę, która podbija serca użytkowników jednej z najbardziej popularnych aplikacji randkowej. Będziemy razem tworzyć playlistę na Spotify, spotykać się na Techno Jodze, a w marcu wybrani, czyli ci najbardziej kreatywni, wybiorą się na bardzo atrakcyjny event do Berlina.
Milka Bachanek, współwłaścicielka Natural Brands
Grono fanów diety sokowej rośnie w Polsce z dnia na dzień. Ten sposób wyszczuplenia sylwetki, oczyszczania organizmu i dbania o kondycję skóry jest coraz bardziej popularny. I co najważniejsze – gwarantuje efekty.
Więcej informacji na stronie www.nuja.pl.