Po rebrandingu i chwilowej przerwie MIRALAGO powraca z nową kolekcją i odświeżonym wizerunkiem. To polska marka odzieżowa, której najnowsza kampania przedstawia odważne stylizacje na ulicach miasta Warszawa.
Marka łączy wygodę z miejską nonszalancją. Każdy produkt okraszony jest czymś nietuzinkowym, jednocześnie nie tracąc na komforcie. Za wygodę odpowiadają również jakościowe tkaniny i przemyślane kroje. W kolekcji znajdziemy ubrania na każdą okazję, których odbiór wystarczy zmienić poprzez odpowiedni dobór dodatków i akcesoriów.
Chcę żeby nasze ubrania towarzyszyły kobietom w każdej sytuacji. Wychodzimy z założenia, że to właśnie klientka dodaje naszym produktom tej wyjątkowości, nie na odwrót. To opowieść o kobiecie, która nie boi się być sobą. Kocha miasto, w którym żyje i współgra z jego rytmem
Weronika Skorupa – właścicielka i główna projektantka marki
Tę wartość widać również w najnowszej kampanii, gdzie charakterystyczne, a jednocześnie zindywidualizowane stylizacje wraz z dynamicznymi zdjęciami wybijają się na pierwszy plan. Miasto, tak jak bohaterka kampanii, jest pełne życia, stale przechodzi przemiany. Modelka pozuje wśród remontów ze swobodą i pewnością siebie. Bohaterka i miasto współgrają ze sobą, miasto jest analogią do niezależnej, zmiennej kobiety MIRALAGO.
Mocne światło, dynamiczny krok, miejski klimat, ale również zabawa konwencją – tego wszystkiego i więcej można doświadczyć w najnowszej kampanii MIRALAGO, której premiera już siódmego listopada.