Aneta Kręglicka, której nazwisko świat poznał dzięki tytułowi Miss World, jest polską modelką, fotomodelką oraz businesswoman. Zjawiskowa uroda w tym przypadku nie przeszkodziła w osobistym sukcesie biznesowym. Indywidualizm, niezależność i dążenie do perfekcji pozwoliły na pójście swoją ścieżką życiową. Jako osoba kierująca własnymi firmami dwukrotnie znalazła się w gronie najbogatszych Polaków show-biznesu według „Forbesa”.
Wizerunek marki Yoskine doskonale współgra z tak wyrazistą osobowością. Aneta Kręglicka jest kobietą o silnym charakterze, z pasją do działania, niebywale angażującą się w to, co robi. Czuję, że to będzie nieprzeciętna współpraca. Przed nami ważny okres w rozwoju marki.
Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu DAX
Ambasadorka Yoskine będzie wspierać markę swoim wizerunkiem we wszystkich przedsięwzięciach. Promocja kosmetyków Yoskine z udziałem Anety Kręglickiej obejmie telewizję, prasę, internet. Współpraca ambasadorska z Anetą Kręglicką ma podkreślić prestiż marki Yoskine, zwłaszcza teraz, po premierze semi-selektywnej linii Yoskine Imperial. Projekt ma także budować świadomość i wzmacniać wizerunek marki jako kosmetyków dla kobiet aktywnych i wymagających, dbających o harmonię w życiu i przykładających wagę do swoich wyborów.
Idealnie wpisuje się to w słowa samej Anety Kręglickiej, która mówi, że „to czas w jej życiu, by przeznaczyć więcej uwagi sobie, relacjom oraz zadbać o siebie, o swoje zdrowie i o właściwe proporcje, pewien balans w życiu”.