Samsung x Maison Margiela

Samsung oraz paryski dom mody Haute Couture – Maison Margiela ogłosili swoją pierwszą współpracę. Wspólnie stworzyli unikatową wersję telefonu Galaxy Z Flip4 Maison Margiela Edition.

W duchu nonkonformizmu Samsung i Maison Margiela połączyli siły, aby na nowo opracować projekt najnowszego członka rodziny Galaxy. Łącząc najnowocześniejszą technologię z modą haute couture limitowana edycja Galaxy Z Flip4, została stworzona dla tych, którzy chcą celebrować swoją indywidualność.

Samsung zawsze stawiał na otwartość, przełamywanie barier i konstruowanie rzeczy niemożliwych, co zaowocowało stworzeniem pierwszego składanego smartfona. Ten etos doskonale łączy się z filozofią projektowania Maison Margiela, zakorzenioną w kontestacji, subwersji i odrzuceniu obowiązujących konwencji. Samsung i Maison Margiela zorganizowali spotkanie umysłów, aby zaprezentować Galaxy Z Flip4 jak żaden inny. Każdy element tej specjalnej edycji koncentruje się na oryginalności i wartościach Margieli – wewnątrz i na zewnątrz – podkreślając autentyczny rdzeń i istotę obu marek.

Elementy kultowej filozofii projektowej Maison Margiela zostały starannie przeniesione na wiele aspektów telefonu Galaxy Z Flip4 Maison Margiela Edition – od samej obudowy po jego UX oraz opakowanie.

Charakterystyczny dla Maison Margiela jednolity biały kolor z matowym wykończeniem został „wpleciony” w smartfon z odrobiną szarości, aby uzyskać optymalny odcień bieli. Telefon wykorzystuje również technikę dekoracyjną Maison Margiela, która polega na usunięciu zewnętrznych warstw obiektu, aby odsłonić jego rdzeń, z delikatnymi, półprzezroczystymi liniami, które oznaczają wewnętrzne obwody telefonu.

Zarówno Samsung, jak i Maison Margiela wierzą w zerwanie z konwencjami i umożliwienie ludziom celebrowania swojej indywidualności, i to nie jest wyjątkiem. Dzięki tej współpracy, która łączy przełomową technologię i unikalny design, chcemy, abyście mogli wyrazić siebie i świętować to, co czyni was wyjątkowymi.

Stephanie Choi, wiceprezes i CMO Mobile eXperience Business w Samsung Electronics

Całkowicie nowy projekt UX, w tym tapety i ikony, został dostosowany do tej specjalnej edycji. Grafika pędzla została zaprojektowana przy użyciu zaawansowanej techniki modelowania 3D, aby uchwycić teksturę szorstkiego pociągnięcia pędzla. Odwrócony telefon rejestruje również ruch skanowania zdjęcia rentgenowskiego, aby uzyskać przezroczysty wygląd.

Edycja specjalna zawiera również dwa etui na telefon. Pierwsze to unikalna skórzana okładka, która odzwierciedla kultową technikę bianchetto domu mody Maison Margiela, która redukuje przedmiot do prostego piękna białego płótna i emblematu z czterema ściegami w rogach. Obudowa jest przemalowana, aby stworzyć unikalną teksturę, która zachowuje się jak płótno, które może zmieniać się w czasie. Drugie etui to spin na emblematycznym i numerycznym pierścieniu kodującym Maison Margiela, przywołującym DNA domu mody.

Pudełko samo w sobie też jest małym dziełem sztuki, bawiąc się powracającym pomysłem domu na inwersję i odsłaniając szorstką powierzchnię wewnętrznego materiału celulozowego.