fot. materiały prasowe

Dsquared2 „Obsessed2”: 30 lat buntu, stylu i popkultury

Dsquared2 świętuje swoje 30-lecie w najlepszym możliwym stylu: z rozmachem, brawurą i zaskoczeniem, które uczyniły markę jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. Pokaz kolekcji na sezon Jesień-Zima 2025-2026, nazwany „Obsessed 2”, był nie tylko spektaklem mody, ale prawdziwym widowiskiem pełnym gwiazd i odniesień do popkultury. Dean i Dan Caten po raz kolejny udowodnili, że ich podejście do mody jest niepokorne, prowokacyjne i pełne energii.

Moda, muzyka i popkultura w jednym show

Pokaz Dsquared2 odbył się w przestrzeni stylizowanej na klub nocny, a otworzyła go amerykańska raperka Doechii, która wyłoniła się z opancerzonego czołgu pełnego dolarów. To był dopiero początek imponującego spektaklu, który zgromadził na wybiegu ikony modelingu, takie jak Tyson Beckford, Isabeli Fontana, Irina Shayk, Amelia Gray, Alton Mason i Alex Consani, a także gwiazdy hip-hopu – NLE Choppa i JT.

Jednak prawdziwą niespodzianką był wielki finał, w którym Naomi Campbell pojawiła się w industrialnym otoczeniu stylizowanym na nowojorski magazyn „Dsquared2 Bros Co”. Gdy wydawało się, że to koniec, na scenie pojawiła się Brigitte Nielsen w roli policjantki, która symbolicznie aresztowała projektantów. Oczywiście, jak na Dsquared2 przystało, nie było to zakończenie, a zaproszenie do szalonej imprezy, którą uświetniły występy Doechii i JT.

Ikony mody i muzyki w jednym miejscu

Nie byłoby Dsquared2 bez nawiązań do popkultury i kolaboracji, które podkreślają charakter marki. Na 30-lecie brand zaprezentował wspólne projekty z Magliano, Vaquera, Bettter, Ducati i Kiss. Show był również hołdem dla Julie Enfield, modelki i ikony stylu, która odegrała kluczową rolę w karierze braci Caten.

Na wybiegu nie zabrakło zarówno weteranów świata mody, jak Naomi Campbell i Tyson Beckford, jak i nowej fali gwiazd, w tym Amelii Gray i Alexa Consaniego, którzy redefiniują standardy w branży.

30 lat Dsquared2 – co dalej?

Przez trzy dekady Dean i Dan Caten budowali swoją markę na bazie odwagi, humoru i miksu luksusu ze streetwearową swobodą. „Obsessed2” było nie tylko podsumowaniem ich dotychczasowej pracy, ale także zapowiedzią tego, że Dsquared2 nie zamierza zwalniać tempa. Nadal będą prowokować, bawić i inspirować – zawsze z odrobiną rock’n’rollowego buntu.

Zarówno moda, jak i świat popkultury potrzebują marek, które nie boją się wychodzić poza schematy. Dsquared2 pokazało, że nawet po 30 latach wciąż potrafi zaskakiwać. Czy moda może być jednocześnie luksusowa, buntownicza i popkulturowa? Dean i Dan Caten udowadniają, że tak – i to z rozmachem, który trudno przebić.