W przestrzeni warszawskiej restauracji Klonn, mogliśmy uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu trzech marek premium, reprezentujących różne branże, jednocześnie uzupełniających codzienne funkcjonowanie człowieka. Innowacyjność marki Abarth, przeplatała się z technologicznym podejściem marki Lenovo oraz holistycznym działaniom Sunew Med +.
Powyższe marki są obecne w naszych wszystkich dziedzinach życia. Mogliśmy tego doświadczyć podczas wydarzenia zorganizowanego przez Annę Nowak i Barbarę Pokorę. Podczas eventu odbyła się premiera nowego modelu Abarth 500e. Nowy Abarth 500e Scorpionissima to ekskluzywna, bogato wyposażona wersja, wyprodukowana w ilości zaledwie 1949.
W Polsce jeden egzemplarz będzie w posiadaniu Michała Szpaka, który podczas wydarzenia został oficjalnie zaprezentowany jako Ambasador marki Abarth w Polsce. Michał Szpak jest jednym z najbardziej intrygujących, ekspresyjnych i kontrowersyjnych wokalistów młodego pokolenia. Łączy niesamowity talent wokalny i performerski. To oddaje w pełni duch marki Abarth, która tak jak Michał jest zadziorna i nie boi przełamywać się stereotypów.
O nowym modelu Abarth mogliśmy poczytać na laptopach Lenovo YOGA, których nowe modele były przedstawione podczas tego eventu.
W Lenovo zawsze wierzymy w to, że wszechstronność to słowo klucz. Chcemy pokazać, że nasze urządzenia to sprzęty, które mogą towarzyszyć nam zawsze i wszędzie. Są niezawodne, idealnie komponują się z letnimi stylizacjami, są lekkie, smukłe i stanowią też modny gadżet.
Ewelina Woldan, Brand Marketing Expert w Lenovo Polska
Lenovo YOGA nie od dziś wyznacza odważnie trendy oraz przełamuje wszelkie stereotypy związane z funkcjami laptopów i tabletów. Stały się nie tylko narzędziem pracy, ale również pozawalają nam wykorzystywać swoich możliwości w każdym aspekcie życia.
Dopełnieniem kreacji wydarzenia było przedstawienie nowości kosmetycznych polskiej marki Sunew Med+, które w soczystych kolorach zainspirowały do jeszcze śmielszego i odważniejszego spojrzenia na siebie. Wszystko w duchu kooperacji i połączenia kreatywności z markami Lenovo YOGA oraz Abarth.
Wydarzenie w obecności przedstawicieli marek, zgromadziło dziennikarzy branżowych i lifestyle, oraz profesjonalnych influencerów i zaprzyjaźnione gwiazdy. W sumie ponad 50 osób tego dnia celebrowało ten wspólny czas i wzajemną komunikację.