The Bridge Wrocław

Grupa Accor rozwija w Polsce nową markę pięciogwiazdkowych hoteli butikowych – MGallery Hotel Collection. W marcu 2019 roku do kolekcji zachwycających obiektów dołączył Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery, a w sierpniu pierwszych gości przywitał The Bridge Wroclaw MGallery. Łącząc najwyższy standard usług ze światem rytuałów, fascynujących historii i autorskich pomysłów, marka oferuje zupełnie nową jakość w segmencie hoteli luksusowych.
MGallery Hotel Collection to pierwsza stworzona przez międzynarodową grupę hotelową marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych.

Zadebiutowała w 2008 roku pokazując zupełnie nowe oblicze nowoczesnego luksusu. Kultura i historia przenikają się w nich z nowoczesnym designem i sztuką współczesną, tworząc niepowtarzalną atmosferę, która zapewnia gościom niezapomniane wrażenia. Każdy hotel ma swoją unikatową osobowość i jest efektem twórczej pracy światowej sławy architektów i projektantów wnętrz. Dzięki temu obiekty MGallery zapraszają gości do świata fascynujących opowieści, błogiego odpoczynku i rytuałów oraz przeżywania chwil, które pozostają w pamięci na zawsze.

– MGallery jest propozycją dla gości pełnych pasji, oczekujących od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur. Może być to pobyt w historycznej nieruchomości, możliwość obcowania ze sztuką i niespotykanym designem czy autentyczna, autorska kuchnia. Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery – każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty i rytuały czy dedykowaną ofertę kulinarną, a przede wszystkim –  jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje. – Joanna Świerkosz, VP Marketing & Guest Experience Eastern Europe w Grupie Accor. 

Obecnie kolekcję MGallery tworzy ponad 100 obiektów zlokalizowanych w 28 krajach na całym świecie. W regionie Europy Wschodniej hotele znajdują się w Pradze, Budapeszcie, Tarcinie nieopodal Sarajewa, a teraz również – we Wrocławiu i Krakowie. Kolejne otwarcia w najbliższych latach planowane są m.in. w Juracie oraz bułgarskim Płowdiw.

Jako marka hoteli butikowych, każdy MGallery jest unikatowy, ale cechą wspólną są charakterystyczne elementy, dzięki, którym wszystkie obiekty stanowią spójną kolekcję. Jednym z nich jest tworzenie tzw. Memorable Moments – niezapomnianych momentów, które przyjmują różne formy – drobnych prezentów, unikatowych rytuałów – zawsze związanych z miejscem i lokalną kulturą. Zgodnie z filozofią celebrowania wyjątkowych chwil, każdy hotel kreuje własne, niepowtarzalne doświadczenie.

W Krakowie jest to m.in. lot helikopterem do Zakopanego na ekskluzywny wysokogórski piknik czy prywatny rejs po Wiśle połączony z romantyczną kolacją, przygotowaną przez Szefa Kuchni restauracji GAVI. We Wrocławiu na gości czekają romantyczne chwile na hotelowym dachu, pod rozgwieżdżonym firmamentem, gdzie delektując się szampanem, mogą podziwiać widok zasypiającego miasta oraz urok mistycznej wyspy.

Częścią tożsamości marki jest również WELL-BEING – dbałość o dobre samopoczucie gości, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb podróżujących kobiet. Przejawia się ono m.in. poprzez bogatą ofertę SPA, odpowiednio zbilansowane posiłki czy najwyższej jakości kosmetyki i akcesoria. Od 2017 roku, zgodnie z filozofią Inspired by Her, globalną ambasadorką marki MGallery jest Ines de la Fressange – modelka, projektantka, ikona francuskiego stylu, a przede wszystkim – aktywna i pewna siebie kobieta. Będąc ucieleśnieniem wymagającej, eleganckiej podróżniczki, Ines de la Fressange potrafi doskonale zdefiniować potrzeby kobiet i właśnie w tym obszarze wspiera MGallery.

Do jednego z najważniejszych filarów MGallery należy design i architektura. To właśnie poprzez projekt budynków i ich wnętrz – od lobby, restauracji, spa, po pokoje – każdy hotel opowiada inną historię. Nieruchomości mogą mieć klasyczny charakter, nawiązywać do konkretnej epoki lub być bardzo nowoczesne, jednak zawsze oddają klimat miejsca, gdzie są zlokalizowane. W przestrzeniach nie brakuje dzieł sztuki, designerskich mebli czy zaskakujących rozwiązań architektonicznych. Inspirując gości, hotele współpracują z artystami, organizują wernisaże i pokazy. Wrocławski MGallery, tworząc projekt wnętrz, zaprosił do współpracy architektów z pracowni Medusa Group, którzy doskonale uchwycili klimat mistycznego Ostrowa Tumskiego, uwzględniając nowoczesny charakter marki.

Każdy MGallery oferuje również szczerą, autorską kuchnię opartą na świeżych składnikach i produktach od lokalnych dostawców. W karcie goście znajdą dania i koktajle inspirowane danym hotelem.