W najnowszej kampanii jesteśmy świadkiem sennego marzenia, w który każdemu czasem zdarza się zapaść na jawie. Podczas tego onirycznego doświadczenia stajemy się tym, kim w danej chwili chcemy być, wcielając się w rolę naszego życia.
Zdjęcia — niczym krótkometrażowy film — opowiadają historię tego momentu, gdy stoimy w świetle swoich własnych reflektorów, kiedy powoli wędrujemy przez zapachy, dźwięki oraz ulubione miejsca naszej wyobraźni.
Podążając za pytaniami „Kim chcę dzisiaj być?”, “Jaką rolę mam do odegrania?” czy “Co chce zamanifestować?” There Is No More, tworzą torebki w pojedynczym egzemplarzu, tak aby móc oddać unikalny charakter każdego z jej posiadaczy. Wierzą w transformacyjną moc akcesoriów, które podkreślając styl, jednocześnie pisząc nową część historii w filmie o nas samych.
W There Is No More marzą jednak o czymś więcej. O tym, aby piękne przedmioty powstawały etycznie. Chcą udowodnić, że mariaż filozofii zero waste z modą jest możliwy. Uważają, że społecznie zaangażowane, przyjazne środowisku akcesoria mogą być równie piękne i oryginalne, a poprzez swoją działalność chcą zwrócić uwagę na palący problem nadprodukcji oraz niewłaściwych standardów produkcyjnych. Zależy im na pokazaniu, że recycling może być również wyrafinowaną zabawą, a zrównoważona moda ma nowe, atrakcyjne oblicze.
Nazwa There Is No More! to nie przypadek, każda torba jest ręcznie wykonana i stworzona tylko w jednym egzemplarzu Tak samo, jak nie powtórzy się nasza planeta, której przyszłość leży w naszych rękach.