fot. Tatiana i Karol/materiały prasowe

Eppram

"Oxidane"

W nowej kapsułowej kolekcji ponownie skupiamy się na naturze. Tym razem motywem przewodnim jest woda (tł. „woda” – przyp. red.) Dlatego też nowa kolekcja Eppram, nawiązuje kolorystyką i nazwami do jezior, rzek czy też wodospadów.

Oprócz rozpoznawalnego produktu marki jakim jest marynarka, w ofercie pojawiają się po raz pierwszy sukienki. Są eleganckie, kobiece, ale przede wszystkim idące z duchem i głównym zamysłem marki jakim jest wszechstronność – dzięki przemyślanej konstrukcji klientki mogą nosić sukienki na kilka sposobów.

Projekty Eppram kierowane są do wszystkich kobiet, o różnych sylwetkach, kolorach skóry i w każdym wieku. Wybór modelek do nowej kampanii to kontynuacja tego założenia i dowód na to, że projekty Eppram cechuje wszechstronność. Piękno nie ma rozmiaru ani wieku.

redaktor naczelny