Z utęsknieniem czekamy na nadejście wiosny, na słoneczne dni i ciepłe wieczory. Wiosna oznacza dla nas sezon na loafery!
Pierwszy raz projektantki przygotowały tylko jeden nowy kolor modelu the classic loafer. Siła koloru błękitnego przekonała je, żeby skupiły się tylko na nim. To kolor bezchmurnego nieba i głębi oceanu dający nadzieję. Codziennie patrzymy w niebo i na chwilę pozwalamy oddać się marzeniom. Nowe loafery sept. zostały stworzone dla marzycielek, dla kobiet, które wierzą, że wszystko jest możliwe.
Niebieski niesie spokój, wzbudza zaufanie i zrozumienie, działa relaksująco i pobudza kreatywność. To kolor, który symbolizuje odwagę i mądrość. Nam kojarzy się z wolnością.
Zdjęcia do kampanii sept. na sezon wiosna-lato 2021 powstały w Warszawie. Ograniczenia w podróżach sprawiły, że projektantki postanowiły odtworzyć klimat Paryża na ul. Lwowskiej. Architektura tej części Warszawy przypomina im ulice i place miasta, w którym narodził się pomysł na cały koncept sept.
„Marzyłyśmy o wspólnym śniadaniu na świeżym powietrzu z widokiem na budzące się do życia miasto. W takich okolicznościach przychodzą do głowy najlepsze pomysły” W 2021 rok wkroczyłyśmy pełne energii i zaczęłyśmy realizować nasze plany. Jesteśmy już stacjonarnie w trzech miastach w Polsce: w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Kolejne miasta i kraje są na naszej liście.”
Katarzyna Maciejewska i Aleksandra Wiśniewska, założycielki marki sept.
Premiera nowego koloru loaferów łączy się w czasie z odsłoną witryny sept. w Lui Store na ul. Mokotowskiej 26 w Warszawie. Z pomocą przyjaciółek powstała wystawa, która będzie promować wiosenną kolekcję przez cały marzec. Motyw niebieskiej kratki kojarzy nam się z wodą i upalnym dniem nad basenem. Leżąc na materacu patrzymy w niebo i bujamy w obłokach.
Nowa kolekcja sept. będzie dostępna od 1 marca na stronie internetowej.