fot. materiały prasowe

Rodrigo de La Garza Jesień-Zima 2021/2022

"Black and Gold"

Podczas sobotniego kameralnego pokazu zaprezentowano męską kolekcję na sezon jesienno-zimowy złożoną z ubrań, dodatków oraz butów, idealnych do stworzenia kapsułowej garderoby. Znany ze swoich meksykańskich korzeni i zamiłowania do koloru Rodrigo De La Garza, tym razem proponuje swoim klientom jedynie czarne modele, które dopełniają złote detale. 

Kolekcja to jedenaście sylwetek, na którą składają się jedno i dwurzędowe marynarki, idealnie skrojone wełniane garnitury, ciepłe płaszcze oraz wodoodporny trencz. W kolekcji znajdziemy również bardziej casualowe, wygodne bluzy typu hoodie,  pasujące do nich spodnie dresowe oraz kurtki o sportowym kroju typu bomber jacket. Na szczególną uwagę zasługuje między innymi czarny garnitur w paski ze złotą nicią.

Kolejne wyróżniające się z kolekcji modele to między innymi złota pikowana kamizelka, z ciepłym wypełnieniem z wełny alpaki z farmy należącej do rodziny projektanta oraz total black look złożony z aksamitnej marynarki ze złotą czaszką na piersi i czarnych skórzanych spodni. Warto także zwrócić uwagę na przykuwające wzrok detale w postaci złotych masywnych guzików, haftowanych logotypów marki na bluzach czy kołnierzykach koszul oraz charakterystycznych dla projektanta militarnych naszywek.

Krawiectwo Rodrigo De La Garza charakteryzuje najwyższa jakość i dbałość o detale. Wszystkie garnitury z kolekcji zostały uszyte ze szlachetnych wełen, niektóre marynarki oraz bluzy z czarnego aksamitu, a dresowe zestawy z grubej, ciepłej bawełny. Tkaniny wykorzystane do uszycia kolekcji zostały sprowadzone z Włoch. Warto jednocześnie podkreślić, De La Garza starając się tworzyć swoje produkty w duchu zrównoważonej mody, tkaniny pozyskał z manufaktury, która tworzy materiały posiadając wszelkie atesty i certyfikaty. Również elementy dekoracyjne jak guziki, czy specjalne naszywki produkowane są na specjalne zamówienie projektanta. 

Sylwetki dopełniły idealnie dopasowane buty, ręcznie robione na zamówienie projektanta w hiszpańskiej manufakturze. Czarne skórzane sztyblety, derby i monki, ale również wygodne loafersy czy sneakersy można zamówić w atelier projektanta, dzięki specjalnej platformie pozwalającej klientom na dowolną personalizację obuwia.

Jest to już drugi rok z rzędu, kiedy Rodrigo De La Garza zdecydował się na organizacje prezentacji swojej kolekcji w Hotelu Raffles Europejski. We wnętrzach Apartamentu Europejskiego hotelu Raffles Europejski oprócz zaproszonych gości i wiernych klientów marki nie mogło zabraknąć gwiazd i osobistości ze świata show-biznesu i mediów, którzy od lat przyjaźnią się z projektantem.

redaktor naczelny