Najnowsza jedwabna kolekcja Hawrot koncentruje się na kolorach, które od wieków symbolizują tajemnicę wszechświata: czerwień, kobalt, słoneczna żółć, pomarańcz i turkus.
Letnia kolekcja marki, kipi od intensywnych barw: soczyste pomarańcze i słoneczne zółcie, kobalty i ogniste czerwienie wprowadzają nas w gorące lato jak i inicjują nowe fasony: oversizowe bombery, krótkie topy czy powłóczyste spodnie, które pojawiają się w towarzystwie kimon-flagowych modeli marki Hawrot.
Kolory to odbite światło, widzimy je i czujemy poprzez oczy, zmysły i mózg. Człowiek dostrzega zaledwie 40% tęczy kolorów, wielu ludzi wierzy, że nasza wrażliwość na barwy pozostaje w ścisłym związku z wrażliwością uczuciową i że wraz z rozwojem duchowym będziemy mogli dostrzegać odcienie, których dziś nasze oko nie jest w stanie odróżnić.
Sesja kampanijna kolekcji to mocna i charakterna opowieść o barwach, namiętnościach, sile tańca i ekspresji wyrażanej przez ciemnoskórą bohaterkę kampanii Aleksandrę Lembę- choreografkę i tancerkę. Sesja utrzymana w hip-hopowym klimacie nowatorsko miksuje luksusową modę, dance hall i awangardową charakteryzację tancerki, przywodzącą na myśl brooklińskie sparingi tancerzy.
Unikatowa i rozpoznawalna poetyka marki, wyrastająca z japońskiego minimalizmu, dialogująca z nowoczesnymi fakturami i wyrafinowaniem detalu, realizuje się w postaci szlachetnych, prostych rozwiązań i w czułym wyważeniu proporcji między klasyczną podstawą i autorską wyobraźnią.
Nowej kolekcji towarzyszy sesja zdjęciowa Natalii Miedziak-Skoniecznej, fotografki po raz kolejny współpracującej z Joanną Hawrot.