Bucle Jesień-Zima 2022/2023

„Moda to narzędzie służące do dopełnienia życia poza domem.” – mawiała Mary Quant, a za nią twórczyni marki Bucle, tworzącej ubrania dla kobiet, które chcą wyróżnić się z tłumu, kochają bawić się wzorem i kolorem, lubią ekstrawagancję, a odrobina nonszalancji nie jest im obca. Co rok marka tworzy dwie podstawowe kolekcje wiosna-lato i jesień-zima. Pomiędzy kolekcjami powstają także pojedyncze projekty. Flagowymi projektami marki są płaszcze, marynarki i sukienki, to one grają pierwsze skrzypce we wszystkich kolekcjach Bucle. Marka zaprezentowała właśnie kolekcję i kampanię kolekcji na sezon jesień-zima 2022/2023. 

Kolekcja, jak przystało na markę, pełna jest kontrastów i nasyconych barw oraz fasonów, wykorzystujących geometryczne formy, zabawę formą i detalami. To wybór tkanin inspiruje projektantkę marki i definiuje jakie projekty pojawiają się w jej kolekcjach. W tej na obecną jesień i zimę ubrania pokryte są kolorowymi wzorami i wykończone detalami, nawiązującymi do estetyki vintage, nabierającymi nowocześnie ekstrawaganckiego charakteru. Ten charakter podkreśla stylizacja sesji, z wykorzystaniem kolorowych rajstop, mocnych butów w nasyconych kolorach, geometrycznej biżuterii, a nawet kapeluszy czy torebek z balonów. Przecież moda jest po to, by się nią bawić!

Za założoną w roku 2013 marką Bucle stoi Katarzyna Pokorska. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na kierunku Projektowanie Ubioru. Jest kobietą, kochającą wzory i kolory, jednak równie ważna jest dla niej forma i detale ubrań, które świadczą według niej o jakości i dodają ubraniom charakteru. W projektach Bucle niezwykle ważny jest komfort noszenia i odpowiedź na potrzeby klientek, wielokrotnie związanych z marką od lat. Projektantka często wykorzystuje nie klasyczne tkaniny w klasycznych krojach, tworząc charakterystyczne dla marki projekty, wybierane przez kobiety poszukujące ponadczasowej i klasycznej ekstrawagancji. Bo tak najlepiej określić ubrania Bucle.

Kolekcje Bucle są mocno limitowane. Bardzo rzadko szytych jest więcej niż 20 sztuk ubrań w danym kolorze czy wzorze. Twórczyni marki bliska jest idea zerowaste, dlatego w jej kolekcjach znaleźć można także pojedyncze modele ubrań, które powstają z resztek tkanin. Marka stara się produkować jak najmniejszą liczbę odpadów, coraz częściej sięgając po tkaniny z certyfikatem GOTS lub vintage.