Ania Kruk: Unisex

Marka Ania Kruk kolejny raz przełamuje stereotypy i wychodzi poza utarte schematy! Nowa kampania „Unisex” to opowieść, która niesie ze sobą ważny przekaz — biżuteria nie ma płci, nie generalizuje i nie ogranicza. Każdy może nosić to, w czym czuje się sobą i tym samym podkreślić swój indywidualizm. Marka rzuca rękawicę, by podjąć walkę z patriarchatem, który w dzisiejszych czasach nadal jest krzywdzący dla obu płci, a przy tym zachęcić do zdobienia ciała i czerpania radości z noszenia biżuterii. Koniec z podziałami!

Kampania ma na celu wskazać, że pomimo nieustającego rozwoju i pędu czasu, wciąż istnieją podziały na to, co damskie i męskie. Na to, co wypada, a co nie. „Unisex” to uniwersalna biżuteria, która pasuje wszystkim, niezależnie od płci. Może stać się symbolem każdej osoby i pozwolić na wyrażanie własnych przekonań oraz wartości. Jest ważnym elementem stylu, z którego nie trzeba rezygnować. W dzisiejszym świecie patriarchat ujmuje nie tylko kobietom, ale również mężczyznom — przyjęto błędne schematy, które narzucają, jak ma być odbierana płeć. Marka Ania Kruk chce wspierać oraz dać swoim obserwatorom możliwość wyboru i przede wszystkim — możliwość bycia sobą. Tworzy przestrzeń bez granic, nie narzuca, a podkreśla różnorodność.

To właśnie ta wartość jest siłą napędową marki. Różnorodność stała się głównym hasłem w kampaniach Ania Kruk — pojawiła się również we wcześniejszych kampaniach Sisterhood, Reborn oraz Pierceyourself, a to dlatego, że piękno nie ma jednego oblicza. A płeć nie musi tworzyć podziałów. Od początku tego roku marka Ania Kruk zrezygnowała z retuszowania zdjęć i kontynuuje to również w tej kampanii. 

W kampanii kolejny raz wzięły udział osoby związane z marką i od lat noszące jej biżuterię. Wymieniają się wzorami, udowadniając ich uniwersalność i nadając charakteru. To elementy, które świetnie współgrają z codziennością i dopełniają styl — biżuteria jest tłem, które podkreśla osobowość. Ania Kruk w ten sposób chce być jeszcze bliżej ze swoimi obserwatorami i sprawiać, że we własnej skórze czują się doskonale i że nie muszą się zmieniać pod presją społeczeństwa. 

W tym celu powstała także idea dzielenia się biżuterią i obdarowywania nią bliskich osób lub… siebie — Wishlist, to przestrzeń, w której każdy może zapisać to, o czym marzy z biżuterii Ania Kruk Dzięki temu można ułatwić innym wybór idealnego prezentu, który zostanie zapamiętany na długo.