Kampania „I Got you” to ostatni rozdział historii, którą marka Ania Kruk opowiada w tym roku i wprowadza odbiorcę do świata swoich wartości. Różnorodność, akceptacja i bycie sobą stały się jej DNA i to właśnie tak chce być kojarzona — jako marka, która jest blisko i angażuje się w ważne, społeczne tematy. W okresie świątecznym przypomina o tym, że nikt nie musi czuć się samotnie, a proszenie o pomoc i wsparcie powinny być czymś naturalnym dla każdego z nas.
Święta to czas, który dla niektórych jest trudniejszym momentem — ze względu na poczucie osamotnienia oraz wzrost liczby zachorowań na depresję od początku trwania pandemii. Dane wskazują, że na świecie ponad 350 mln ludzi cierpi na tę chorobę, a co najmniej połowa nie szuka pomocy u specjalisty. Dlatego samotność stała się głównym tematem, o którym Ania Kruk mówi w swojej kampanii. Skłania do refleksji i sprawia, że każdy powinien rozejrzeć się wokół siebie i podać pomocną dłoń osobom, które tego potrzebują. W tym szczególnym okresie marka zadbała o to, by 100 osób nie spędzało Świąt samotnie i wsparła Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich.
![](https://oczy-mag.pl/wp-content/uploads/2022/12/oczymag-ania-kruk-i-got-you-2022-2-1-1067x1600.jpg)
![](https://oczy-mag.pl/wp-content/uploads/2022/12/oczymag-ania-kruk-i-got-you-2022-1-1-1067x1600.jpg)
Ania Kruk zaprosiła do współpracy osoby, których misją jest pomaganie innym. Poruszają różnorodne problemy, które wciąż z perspektywy społeczeństwa są tematami tabu. Bohaterzy kampanii to Aleksandra Dejewska (terapeutka od zaburzeń odżywiania), Klaudia Kucier (promotorka selflove i samoakceptacji) oraz Sebastian Nowak (autor bloga o niepłodności). Kolejny raz marka Ania Kruk współpracuje z osobami, z którymi dzieli podobne wartości i podkreśla, jak ważna jest akceptacja różnorodności.
Bohaterowie razem z marką Ania Kruk przedstawiają trzy odmienne spojrzenia problemów społecznych, z którymi może się zmagać każdy. Aleksandrę, Klaudię i Sebastiana łączy wspólna misja, czyli pomaganie innym i normalizowanie tematów, które wciąż są postrzegane jako niewygodne z perspektywy otoczenia — pomoc psychologa, samoakceptacja w rozmiarze plus size, czy rozmowy o emocjach wśród mężczyzn , to zagadnienia, które wciąż są traktowane jako stereotypy. Wszyscy skłaniają do tego, by akceptować siebie i nie bać się dzielić swoimi emocjami. Ania Kruk łamie schematy, mówi o trudnych doświadczeniach, ale też przekazuje nadzieję, że zawsze jest ktoś, kto wysłucha trosk lub po prostu będzie obok.
![](https://oczy-mag.pl/wp-content/uploads/2022/12/oczymag-ania-kruk-i-got-you-2022-9-1067x1600.jpg)
![](https://oczy-mag.pl/wp-content/uploads/2022/12/oczymag-ania-kruk-i-got-you-2022-6-1-1067x1600.jpg)
Misją Ania Kruk jest pomaganie innym, by odważyli się być, kim chcą. To moment na docenienie, że jesteśmy różni: „Bez skrupułów wykorzystuję unikalną pozycję marki Ania Kruk — to, że funkcjonujemy w mainstreamie, że nasza marka jest rozpoznawalna, zbudowała duży zasięg — żeby dotrzeć z ważnym dla mnie i całego zespołu komunikatem. Każdy z rozdziałów kampanii poruszał inny temat, ale sprowadzał się do nauki akceptacji samego siebie. Bohaterowie, których zaprosiliśmy w grudniu, pomagają innym przejść tę niełatwą drogę. Pokazują, że nie jesteś sam_a.” mówi Ania Kruk, prezeska marki.