Idź swoją drogą! Taki przekaz kieruje do swoich fanów (i nie tylko) raper i głos pokolenia Z, Janusz Walczuk. Muzyk podejmuje współpracę z liderem streetwearu, marką Converse i zostaje jej lokalnym ambasadorem.
Janusz Walczuk – inspiracja młodego pokolenia, raper, wokalista, producent muzyczny i realizator dźwięku, a od teraz również twarz kultowej marki. Współpraca Converse z artystą jest naturalnym przedłużeniem komunikacji skierowanej do generacji Z – pokolenia, które stawia na innowacje, chce iść do przodu oraz rozwijać swój potencjał.
Od początku mojej muzycznej działalności staram się znaleźć swój własny kierunek. Nie być po prostu popularnym artystą dla wszystkich. Te poszukiwania często prowadzą mnie w nieoczekiwane kierunki, ale nie każde są zakończone sukcesem. Cały czas zdobywam nowe doświadczenia, wyciągam lekcje z porażek i nie boję się do nich przyznać. Do tego staram się zachęcić moich odbiorców – do podejmowania ryzyka i szukania własnej drogi.Converse wzbudził moje zaufanie odwagą, niezależnością, inkluzywnością i aktywnym wspieraniem młodych twórców – patrząc na społeczność All Stars widzę osoby na początku kariery – w miejscu, w którym sam się niegdyś znajdowałem. I super, że ktoś daje im pole do wyrażania siebie. Przede mną prawdziwy “egzamin z dojrzałości”, po którym będę miał najdłuższe wakacje w życiu – a więc przestrzeń i czas na eksplorowanie świata, samorealizację oraz testowanie własnych możliwości i pomysłów. Cieszę się, że mam po swojej stronie partnera, który idzie ze mną tą samą drogą.
Janusz Walczuk
“Zetki” cenią niezależność oraz wszelkie przejawy kreatywności, szczególnie w sztuce czy muzyce. Kolaboracja z Januszem jest jednocześnie podkreśleniem leżącego w DNA marki połączenia ze światem muzyki.
Współpraca z artystą jest jednocześnie zapowiedzią nowych projektów rapera, w których wspierać będzie go marka Converse. W nadchodzącym okresie letnim muzyk planuje spore zmiany w swojej karierze.
Na tej niełatwej ścieżce towarzyszyć mu będą produkty Converse – symbol komfortu, ulicznego stylu i innowacyjnych rozwiązań – zarówno pod kątem designu, jak i technologii wykorzystywanych w butach marki. Converse będzie wspierać rapera we wszystkich bieżących działaniach artystycznych.
Marka Converse wyznaje takie wartości jak inkluzywność, otwartość na społeczność i wsparcie środowisk LGBTQ+. Wspiera też młodych dając im narzędzia i przestrzeń do wyrażania siebie i rozwijania kreatywności.. Te elementy, choć podstawowe, są dla nas i dla naszych Ambasadorów fundamentalne. Stąd decyzja, aby to Janusz Walczuk, stał się ambasadorem marki na rynku polskim
Jacek Chałupka, Communications Specialist w Orbico Style, dystrybutor marki Converse w Polsce