fot. materiały prasowe

TEILOR: „Flight”

TEILOR – sieć luksusowych sklepów jubilerskich, prezentuje nową kampanię, poświęconą kolekcji „Flight” – pierwszej linii biżuterii męskiej, zaprojektowanej przez markę, która inspirowana jest precyzją inżynieryjną i architektoniczną . 

Serce kolekcji stanowi tytan, który wymaga intensywnych procesów obróbki przy integracji diamentów. Projektanci TEILOR  uzupełnili go o złoto, diamenty oraz srebro i przenieśli swoją wizję na unikatową kolekcję,  która niesie w sobie wyjątkowe przesłanie. Po dwóch dekadach skupiania się na biżuterii damskiej, przyszedł czas na kolekcję dla mężczyzn, którą wprowadzono pod symbolicznym, lecz wymownym hasłem: „Każdego dnia jesteś architektem swojego życia”.

Kolekcja Flight to nasza pierwsza męska linia biżuterii i jednocześnie pierwsza, w której użyto tytan. W trakcie procesu tworzenia, nasi projektanci zainspirowani dwoma architektonicznymi symbolami odwagi – piramidami i drapaczami chmur – postawili na nietypowe kruszec jakim jest tytan i zestawili go ze złotem, diamentami oraz srebrem. Jesteśmy dumni, że wkroczyliśmy  na jeszcze niezbadany obszar rynku, prezentując kolekcję, która odzwierciedla nasze główne wartości: odwagę, elastyczność a zarazem wytrwałość.

Anda Jurcă, Dyrektor Handlowy i Dyrektor Produktu w TEILOR

Kolekcja Flight zawdzięcza swoją wyjątkowość nie tylko innowacyjnemu designowi, ale także opowieści, która za nią stoi. Symbole architektoniczne są tu wyrazem odwagi i wysokich aspiracji, manifestacją ambicji człowieka do przełamywania granic i poszerzania horyzontów. Kolekcja dedykowana jest tym, którzy śmiałym krokiem podążają ku najbardziej odważnym celom. Flight – łączy w sobie niezwykły męski styl z przesłaniem, które go wspiera.

Lulia Novac, Menadżer ds. Marketingu w TEILOR

Wśród najważniejszych elementów kolekcji znajdują się tytanowe pierścienie, naszyjniki oraz bransoletki z czarnymi diamentami i złotymi akcentami. 

Kolekcja Flight będzie/jest już dostęna w sklepach TEILOR oraz online na stronie: www.teilor.com