Polska marka MUUV prezentuje swoją kolekcję na jesień-zimę 2023/2024 – jednocześnie przechodząc rebranding, który przypomina minimalistyczne podejście założycielek do projektowania odzieży, która jest funkcjonalna.
Z biegiem lat marka ewoluowała. Ze swoimi początkami w odzieży przeznaczonej stricte do sportu, przez stroje kąpielowe i szeroką gamę casualowych ubrań, do momentu, w którym oferowane kategorie zahaczają nawet o buty czy eleganckie stylizacje wieczorowe. Z biegiem zmian MUUV komunikuje swój rebranding, który odzwierciedla jego minimalistyczny charakter.
W kolekcji możemy zobaczyć niegniotący się garnitur, dwustronną bomberkę, czy oversize’ową marynarkę. Zauważyć też sporo wełnianych propozycji. Zarówno w jej czystej postaci, jak i z odmiany merino z kaszmirem czy mieszanki z bawełną.
Nowością jest też mieszanka wiskozy, z poliestrem z recyklingu, który sprawia, że ubranie świetnie trzyma formę, a co najważniejsze, nie gniecie się. Do tego miłe w dotyku wiskozowe podszewki, które zapewniają jeszcze większy komfort noszenia niż dotychczas.
Kolekcja jesień-zima 2023/2024 wychodzi poza znany nam obszar. Wprowadziłyśmy zupełnie nowe, niespodziewane kategorie jak – ocieplane kożuchy czy garnitury. A wszystko po to, by odpowiedzieć na narastające potrzeby własne i naszych stałych klientek. A wiemy, o czym mówimy. Same przetestowałyśmy wszystkie modele, by teraz móc podzielić się nimi z szerszym gronem.
Kaja Lizut i Malina Kurkowska, założycielki marki MUUV